Browsing by Author "Іванов, Євген Олександрович"
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
- ItemЗбірник наукових праць РОЛЬ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ(Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Ґ. Ґудманяна, О.В. Ковтун. – К. : НАУ, 2018. – 235 с., 2018) Іванов, Євген Олександрович
- ItemИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ С ЦЕЛЬЮ ПОВЫШЕНИЯ МОТИВАЦИИ СТУДЕНТОВ(Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць / за заг. ред. А. Ґ. Ґудманяна, О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2017. – 480 с., 2017) Іванов, Євген Олександрович
- ItemКомандна діяльність в іншомовному освітньому просторі: зарубіжний досвід(Національний авіаційний університет, 2023-12) Іванов, Євген Олександрович; Ivanov, Yevhen; Кокарєва, Анжеліка Миколаївна; Kokarieva, AnzhelikaВажливою задачею в сучасному освітньому середовищі є визначення основних спрямувань створення команд, дослідження способів їх організації в сучасних умовах, забезпечення їх успішної функціонування, оцінка отриманих результатів і надання учасникам команди таких значущих знань, вмінь і навичок, які були б гнучкими та застосовними в різних ситуаціях життя. Головною метою цього дослідження є висвітлення ключових аспектів розуміння сутності команди, визначення основних напрямів її створення та функціонування на підставі аналізу досвіду роботи подібних команд у міжнародному освітньому середовищі. У процесі дослідження використано низку загальнонаукових методів: аналіз (компаративний аналіз, контент-аналіз), синтез, класифікація, порівняння тощо. На основі аналізу зарубіжного досвіду використання командної діяльності в іншомовному освітньому просторі як результат було виявлено особливості побудови команд, їх функціонування, визначення задач, що мають бути виконані, а також типи команд, які існують у іншомовному освітньому просторі. Особливу увагу було приділено проблемам міжкультурної комунікації та використанню засобів мультимедійних технологій в командній діяльності, зокрема під час вивчення іноземної мови. Як висновок ми припускаємо, що організація командної роботи на віртуальних комунікаційних платформах має вирішальне значення в контексті навчання. Віртуальні комунікаційні платформи сприяли тому, що навчальний процесс став більш доступним для всіх. Командна діяльність стала важливим інструментом для організації навчальних процесів в сучасному освітньо-інформаційному середовищі.
- ItemКонтент-аналіз тлумачення іншомовної компетентності в психолого-педагогічній літературі(Національний авіаційний університет, 2023-05) Іванов, Євген Олександрович; Ivanov, YevhenОдним з важливих завдань вищої освіти сьогодні є підготовка компетентних і конкурентоспроможних фахівців, які вміють ефективно вирішувати складні завдання, проявляти гнучкість та нестандартне мислення, адаптуватися до швидких змін у сучасному середовищі. На шляху інтеграції України в європейські економічні, політичні та культурно-освітні структури, суспільство потребує фахівців, які не лише мають високу професійну компетентність, але й володіють достатнім рівнем іншомовної комунікативної компетентності. На сучасному етапі, така компетентність особистості стає провідною метою вивчення іноземної мови студентами закладів вищої освіти різних напрямів підготовки, а використання іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування і збагачення досвіду фахової підготовки – кінцевим результатом. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні структури і змісту іншомовної комунікативної компетентності як основи комунікативної культури. . У процесі дослідження використано низку загальнонаукових методів: аналіз (компаративний аналіз, контент-аналіз), синтез, класифікація, порівняння тощо. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури як результат було виявлено сутнісні ознаки та взаємозв’язки між професійною та іншомовною комунікативною компетентністю майбутнього фахівця, проведено контент-аналіз понять «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід» тощо, систематизовано та класифіковано ці поняття З’ясовано, що більшість науковців у царині методики навчання іноземних мов погоджуються в тому, що іншомовна компетентність – це здатність людини безпосередньо спілкуватися іноземною мовою у відповідних мовленнєвих ситуаціях з урахуванням мовних, мовленнєвих та стилістичних норм і правил комунікативної поведінки. Такий вид компетентності розглядається як готовність майбутнього фахівця до іншомовного спілкування. Тим не менш, виявлено певні неточності в перекладі іншомовних термінів, що в результаті призвели до ряду суперечок та невідповідностей. Загальноприйнятої системи класифікації комплексу іншомовних компетенцій не спостерігається у зв’язку з тим, що дослідники мають неузгодженість у дефініціях понять «іншомовна компетентність», «іншомовна комунікативна компетентність», «комунікативна компетнетність» тощо. Як висновок ми припускаємо, що визначення іншомовної комунікативної компетентності остаточно не сформовано і потребує більш детального дослідження.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для студентів спеціальності «Право» 2 курс IV семестр(2019-02) Іванов, Євген ОлександровичЗавдання до контрольної роботи подані у 2 варіантах. Студент обирає варіант контрольної роботи відповідно до до парного чи непарного номеру в списку групи. Контрольна робота перевіряється викладачем лише у разі її реєстрації на кафедрі іноземної філології НН ГМІ НАУ (8.1512). Студент отримує позитивну оцінку за умови засвоєння навчального матеріалу, написання контрольної роботи, відвідання всіх практичних занять та активної участі в роботі над матеріалом під час занять.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для студентів спеціальності «Право» 2 курс ІІІ семестр(2019-02) Іванов, Євген ОлександровичЗавдання до контрольної роботи подані у 3 варіантах. Студент обирає варіант контрольної роботи відповідно до до парного чи непарного номеру в списку групи. Контрольна робота перевіряється викладачем лише у разі її реєстрації на кафедрі іноземної філології НН ГМІ НАУ (8.1512). Студент отримує позитивну оцінку за умови засвоєння навчального матеріалу, написання контрольної роботи, відвідання всіх практичних занять та активної участі в роботі над матеріалом під час занять.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для студентів спеціальності «Право» 3 курс V семестр(2019-02) Іванов, Євген ОлександровичЗавдання до контрольної роботи подані у 2 варіантах. Студент обирає варіант контрольної роботи відповідно до до парного чи непарного номеру в списку групи. Контрольна робота перевіряється викладачем лише у разі її реєстрації на кафедрі іноземної філології НН ГМІ НАУ (8.1512). Студент отримує позитивну оцінку за умови засвоєння навчального матеріалу, написання контрольної роботи, відвідання всіх практичних занять та активної участі в роботі над матеріалом під час занять.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для студентів спеціальності «Право» 3 курс VІ семестр(2019-02) Іванов, Євген ОлександровичЗавдання до контрольної роботи подані у 4 варіантах. Студент обирає варіант контрольної роботи відповідно до до парного чи непарного номеру в списку групи. Контрольна робота перевіряється викладачем лише у разі її реєстрації на кафедрі іноземної філології НН ГМІ НАУ (8.1512). Студент отримує позитивну оцінку за умови засвоєння навчального матеріалу, написання контрольної роботи, відвідання всіх практичних занять та активної участі в роботі над матеріалом під час занять.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Іноземна мова» для студентів спеціальності «Право» 1 курс І семестр(2019-02) Іванов, Євген ОлександровичЗавдання до контрольної роботи подані у 2 варіантах. Студент обирає варіант контрольної роботи відповідно до до парного чи непарного номеру в списку групи. Контрольна робота перевіряється викладачем лише у разі її реєстрації на кафедрі іноземної філології НН ГМІ НАУ (8.1512). Студент отримує позитивну оцінку за умови засвоєння навчального матеріалу, написання контрольної роботи, відвідання всіх практичних занять та активної участі в роботі над матеріалом під час занять.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Іноземна мова» для студентів спеціальності «Право» 1 курс ІІ семестр(2019-02) Іванов, Євген ОлександровичЗавдання до контрольної роботи подані у 2 варіантах. Студент обирає варіант контрольної роботи відповідно до до парного чи непарного номеру в списку групи. Контрольна робота перевіряється викладачем лише у разі її реєстрації на кафедрі іноземної філології НН ГМІ НАУ (8.1512). Студент отримує позитивну оцінку за умови засвоєння навчального матеріалу, написання контрольної роботи, відвідання всіх практичних занять та активної участі в роботі над матеріалом під час занять.
- ItemМожливості застосування фрактальних моделей для ідентифікації мікрокліматичних параметрів музейних приміщень(Вентиляція, освітлення, теплогазопостачання. - 2019. - №29. - С. 6-11., 2019) Іванов, Євген Олександрович; Човнюк, Юрій Валерійович; Довгалюк, Борис ПетровичДля ідентифікації кліматичних параметрів музейних приміщень використовуються моделі різного типу залежно від поставлених цілей дослідження. Труднощі у виборі моделі зумовлена складністю поведінки систем формування мікроклімату у різні моменти часу, при зміні інтенсивності процесів тепломасообміну в музейних приміщеннях. На прикладі повітряної каруселі Е. Лоренца показано застосування фрактального моделювання для опису поведінки вказаних вище систем як чисельно незвідних систем. Наведено алгоритм визначення області самоподібності для досліджуваного об’єкта, що, на думку авторів, дозволяє знизити ймовірність порушення штатного режиму його роботи. Розглянуті можливості застосування фрактальних моделей для ідентифікації параметрів систем забезпечення мікроклімату музейних приміщень. Запропоновані шляхи ідентифікації складних систем із застосування фрактального формалізму, котрі можуть бути в подальшому використані для вдосконалення існуючих систем створення штучного мікроклімату в музейних приміщеннях на основі функціювання мікроконтролерів з нечіткою логікою.
- ItemНавчально-методичний комплекс з дисципліни "Ділова іноземна мова"(Національний авіаційний університет, 2018-03) Ковтун, Олена Віталіївна; Гринюк, Світлана Петрівна; Іванов, Євген Олександрович; Журавель, Тетяна ВалентинівнаСкладова комплексу: 00. Титульна сторінка 01 Навчальна програма 02 Робоча навчальна програма (денна форма навчання) 03 Робоча навчальна програма (заочна форма навчання) 04 Рейтингова система оцінювання (денна форма навчання) 05 Рейтингова система оцінювання (заочна форма навчання) 06 Календарно-тематичний план 07 Методичні рекомендації із самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу(денна форма навчання) 08 Методичні рекомендації з виконання контрольних робіт (заочна форма навчання) 09 Модульна контрольна робота (приклад) 10 Пакет комплексної контрольної роботи (приклад) 11 Тести з дисципліни (приклад) 12 Список фахової термінології 13 Екзаменаційні роботи 14 Навчально-методичні матеріали з дисципліни
- ItemНавчально-методичний комплекс з дисципліни «Іноземна мова». Спеціальність 081 «Право». Спеціалізація «Правознавство»(Національний авіаційний університет, 2018) Ковтун, Олена Віталіївна; Іванов, Євген Олександрович; Хайдарі, Наталія Ігорівна; Журавель, Тетяна ВалентинівнаСкладова комплексу: 00. Титульна сторінка 01 Навчальна програма 02 Робоча навчальна програма (денна форма навчання) 03 Робоча навчальна програма (заочна форма навчання) 04 Рейтингова система оцінювання (денна форма навчання) 05 Рейтингова система оцінювання (заочна форма навчання) 06 Календарно-тематичний план 07 Методичні рекомендації із самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу(денна форма навчання) 08 Методичні рекомендації з виконання контрольних робіт (заочна форма навчання) 09 Модульна контрольна робота (приклад) 10 Комплексна контрольна робота (приклад) 11 Тести з дисципліни (приклад) 12 Екзаменаційні роботи (приклад) 13 Навчально-методичні матеріали з дисципліни
- ItemУРОКИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ: ВЕЛИКИЙ БІЗНЕС ЧИ ЩИРЕ БАЖАННЯ ПОДІЛИТИСЯ ЗНАННЯМИ(Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, ку-льтура : збірник наукових праць / за заг. ред. А. Ґ. Ґудманяна, О. В. Ковтун. – К. : Аграр Медіа Груп, 2016. – 342 с., 2016-11-25) Анастасія, Кислицька; Іванов, Євген Олександрович; Мірошник, Світлана Олексіївна