Політ. Менеджмент. 2022
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54730
Browse
Browsing Політ. Менеджмент. 2022 by Author "Rudenko, Vladyslava"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Формування системи логістичного обслуговування споживачів(Національний авіаційний університет, 2022-04-07) Руденко, Владислава Олександрівна; Rudenko, VladyslavaДля успішного функціонування на ринку підприємства повинні підтримувати постійний контакт зі своїми споживачами, вивчаючи їх запити та задовольняючи їх потреби. Споживач є ключовим чинником, що формує вимоги до системи обслуговування. Актуальність проблеми полягає в тому, що логістичне обслуговування споживачів в наш час є не досить досконалим та має певні проблеми і недоліки. Можемо зазначити, що пов’язано це передусім з невдалим використанням принципів логістики в управлінні логістичним обслуговуванням, що потребує удосконалення існуючої системи логістичного обслуговування споживачів.