Міжнародний науково-практичний конгрес "Міське середовище - XXI сторіччя. Архітектура. Будівництво. Дизайн" 2016
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59207
Browse
Browsing Міжнародний науково-практичний конгрес "Міське середовище - XXI сторіччя. Архітектура. Будівництво. Дизайн" 2016 by Author "Агеева Галина Николаевна"
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Urban concept of airport placement on the artificial islands(National Aviation University, 2016-03) July J.; Джулай Юлія Едуардівна; Джулай Юлия Эдуардовна; Agieieva Galyna; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина НиколаевнаIn the world practice there are about ten airports, whose building on artificial islands was associated with solving problems about moving passengers and cargo to and from the mainland. In most cases it was accompanied with creating new organizations, reorganization and upgrading of existing transport systems of inhabited locality which located on a coastline.Item Відновлення аеропорта «Вінниця» – складова стратегії розвитку регіона(2016-03) Савченко Вікторія Валеріївна; Савченко Виктория Валерьевна; Savchenko V. V.; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaРозвиток Вінниці є невід’ємною частиною розвитку України, яка формує Європу. Адже стратегія самого міста до 2020 року передбачає його розвиток як регіонального центру України, що зміцнюватиме свої адміністративні, ділові, логістичні, культурні та освітні позиції. Створення і збереження екологічно чистої території – це головне завдання для розвитку міста, тому відновлення аеропорту «Вінниця» буде вагомим внеском до розвитку регіону. Нині, питання енергоефективності є одним з важливих напрямків менеджменту аеропорту.Item Енергетична ефективність у контексті концепції «місто-аеропорт»(НАУ, 2016-03) Стрелкова Галина Георгіївна; Стрелкова Галина Георгиевна; Strelkova Galyna; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaУ контексті енергетичної ефективності реалізація концепції «місто-аеропорт» потребує нових методологічних підходів. З одного боку, необхідна систематизація та класифікація аеропортів за ознаками міста як складових урбанізованих територій. З точки зору містобудівної ситуації аеропорти можна розглядати не тільки як наземну складову авіаційної транспортної системи, але й як невеликі міста, які є критичними вузлами економічної діяльності у глобальних, національних і місцевих транспортних мережах.Item Колишні ангари для цепелінів - знакові об’єкти населеного середовища(НАУ, 2016-03) Яковенко Лілія Володимирівна; Яковенко Лилия Владимировна; Yakovenko Liliya; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaСвітова практика налічує декілька прикладів переобладнання величезних за розмірами авіаційних ангарів для цепелінів на об’єкти громадського призначення. Найбільш відомим прикладом переобладнання є розважальний комплекс Tropical Islands, створений в 2003-2008 рр. в об’ємі ангару для цепелінів, розташованого на території колишньої радянської військової бази (Хальбе, Бранденбург, Німеччина).Item Міжнародний аеропорт Гонконгу – мультимодальний центр надання послуг повітряного, наземного і водного транспорту(НАУ, 2016-03) Ковтун Тетяна Олександрівна; Ковтун Татьяна Александровна; Kovtun Tatyana; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaСучасні аеропорти являють собою мультимодальні центри, які надають послуги не менш ніж двох видів транспорту – повітряного та автомобільного. Користувачі низки аеропортів додатково можуть користатися послугами залізничного транспорту. Все це потребує високого рівня організації виробничих процесів, створення комфортних умов перебування для користувачів послугами, впровадження сучасних IT-технології та ін. Не виключенням є й аеропорти, побудовані на штучних островах.Item «Плавуча» альтернатива аеропорту «Хітроу»(НАУ, 2016-03) Біла Анастасія Миколаївна; Белая Анастасия Николаевна; White Anastasiya; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaАктуальність проблеми полягає в тому, що аеропорт Хітроу (London Heathrow Airport), історія існування якого налічує понад 80 років, потребує модернізації та розширення. Спеціалісти Gensler розробили унікальне рішення, яке дозволить комплексно вирішити питання будівництва сучасного аеропорту за умов мінімізації незручностей для мільйонів лондонців і забезпечить місто додатковим простором з розвинутої інфраструктурою.Item Світлове забруднення середовища аеропортів(НАУ, 2016-03) Гнатенко Валерія Віталіївна; Гнатенко Валерия Витальевна; Gnatenko Valeriya; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaОсновними джерелами світлового забруднення є великі міста та промислові комплекси, найчастіше ті, котрі потребують цілодобового освітлення. Не виключенням є й аеропорти.Item Створення великих транспортно-пересадочних вузлів на базі аеропортів(2016-03) Гарбар Каріна Володимирівна; Гарбар Карина Владимировна; Garvar Karina V.; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaАеропорти кінцевого або проміжного пункту повітряних перевезень є складовими транспортної інфраструктури, які повинні задовольняти запити користувачів щодо рівня комфорту перебування, мінімізації терміну переміщення із зони обслуговування одного виду транспорту до зони обслуговування іншого виду транспорту.Item Сучасна практика будівництва висотних об'єктів спеціального призначення на території аеропортів(2016-03) Волкова Анна Вікторівна; Волкова Анна Викторовна; Volkova Anna; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaСеред спеціальних будівель та споруд аеропортів особливе місце займає комплекс обслуговування керування повітряним рухом. Найбільшим за розмірами є будівля контрольно-диспетчерського пункту, проектування якого виконується з дотриманням вимог спеціальних технологічних норм.