Кафедра фізичного виховання та спортивної підготовки
Permanent URI for this community
News
Відповідальна за розділ Хачатрян Вікторія Вікторівна - старший викладач кафедри спортивної підготовки Гуманітарного інституту. E-mail: khachatryan@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра фізичного виховання та спортивної підготовки by Author "Deineko, I."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз вербальних і невербальних відносин у футболі(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Дейнеко, Ігор Володимирович; Совгиря, Тетяна Миколаївна; Величенко, Анатолій Миколайович; Deineko, I.; Sovgyria, T.; Velichenko, A.Комунікація на футбольному полі відбувається у формі вербального або невербального спілкування. Вербальне і невербальне спілкування у футболі функціонює паралельно, і в свою чергу доповнює один одного, прискорюючи рішення, розуміння ситуацій для покращення командних дій. Вербальне спілкування – це те, у якому ви використовуєте слова чи фрази, щоб допомогти надати інформацію товаришу по команді, у порівнянні з невербальним спілкуванням, де ви використовуєте мову тіла, зоровий контакт або жести руками, щоб передати повідомлення своєму напарнику. Поєднання цих методів спілкування, допоможуть командам надати більше інформації гравцям на футбольному полі, що допоможе їм швидше та краще приймати рішення як під час гри, так і поза ним. Для вивчення питання розробили анкетування щоб визначити доцільності поєднання вербальних і невербальних методів тренування. Анкета розроблена колективом авторів співробітниками НАУ на кафедрі фізичного виховання і спортивного самовдосконалення. У питанні анкетування, ми сподівалися, що невербальне спілкування буде більш в пріоритеті перед вербальним. Але в тім діюча методика тренування не спонукає до швидкого переходу до невербального спілкування. На підставі опрацьованих результатів можемо констатувати: 1. Гравці використовують як вербальне, і невербальні методи спілкування. 2. Перевага під час ігрових дій надається вербальному методу спілкування. 3. Оптимального розподілу вербального чи невербального методу на даний час не запропоновано. В ідеалі гравці мають спілкуватися один з одним як вербально так і невербально, щоб бути більш непередбачуваними для суперника.
- ItemЗапровадженя методики тестування (тест "2 м'яча" та "6 м'ячів") на етапі відбіру студентів до груп спортивного вдосконалення у футзал(Національний педагогічний університет імені Михайло Драгоманова, 2023) Бобр, Володимир Іванович; Дейнеко, Ігор Володимирович; Скидан, Інна Володимирівна; Лукашова, Інна Володимирівна; Bobr, V.; Deineko, I.; Skidan, I.; Lukashova, I.У статті представлені результати дослідження ефективності тестування для перевірки показників техніко тактичної та швидкісно-силової витривалості студентів, які проявили бажання спеціалізуватися у футзалі. Розглянуто застосування тестів на етапі відбору студентів у футзалі до груп ПСМ. Наведений перелік тестів є достатньо продуктивним для визначення рівня технічної та тактичної підготовленості, що сприяє швидкому і ефективному визначенню рівня фізичної підготовленості у футзалі. Запропоновані вправи для тестування спрямовані як на розвиток когнітивних функцій гравців так і на визначення точності рухів під час їх виконання. Рекомендується для оптимальної оцінки індивідуального рівня технічної підготовленості футболістів, які об’єктивно відображують рівень виконання конкретних елементів техніки пересувань. Зазначені рухові тести (швидкість, спритність, вибухова сила) можна віднести до рухових вправ комплексної спрямованості. При виконання тестів використовувалися елементи просторової та часової орієнтації, що підкреслює мультіфункціональність заданих вправ. Виконання тестів прискорили момент адаптації гравців, як до вимог так і до роботи у команді. Аналіз результатів тестування свідчить про наявність тенденцій до більш високих показників швидкісно силової спрямованості у групі, що, ймовірно, обумовлено рівнем підготовки і більш високими показниками фізичного розвитку.