XIV Міжнародна науково-методична конференція «Фізичне виховання в контексті сучасної освіти» (2019)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing XIV Міжнародна науково-методична конференція «Фізичне виховання в контексті сучасної освіти» (2019) by Author "Вихляєв, Ю.М."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemПсихофізична терапія дітей з порушеннями та затримками комунікативно-мовленнєвого розвитку(Національний авіаційний університет, 2019-06-15) Надольна, Л.П.; Вихляєв, Ю.М.Дослідженню стану дітей дошкільного віку з аутизмом та порушеннями комунікативно-мовленнєвого розвитку присвятили свої праці такі автори як Л.А. Зайцева, Г.А. Волкова, Є.Ю. Рау, В.А. Калягін, Г.М. Степанова, Т.С. Овчиннікова та інші. Вони розкривають причини порушення комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини, серед яких виділяють: а) запальні процеси в головному мозку (зокрема, середнє вухо) дитини або незначна черепно-мозкова травма (під час пологів, або падінь маленької дитини), що провокує зміщення положення кісток черепа та відповідно певних ділянок головного мозку; б) зміщення шийних відділів хребта; в) слабкість м’язового артикуляційного апарату.
- ItemФізична терапія дітей зі спастичною диплегією(Національний авіаційний університет, 2019-06-15) Вихляєв, Ю.М.; Бадун, Т.О.В спеціальній літературі дуже мало праць присвячених розладам м’язової функції у дітей зі спастичною диплегією, тобто хворих дитячим церебральним паралічем, що виникають внаслідок уражень рухових відділів головного мозку і проявляються в недостатності або відсутності ефективного контролю центральної нервової системи за функціями координації роботи м’язів, зокрема, м’язів з підвищеним тонусом, що приводять стегно. Надлишковий тонус і напруження цих м’язів викликає внутрішній поворот стегна і гомілки, згинання колінного суглобу, пронацію стопи, чіпляння опорної поверхні стопою під час перенесення кінцівки вперед, небажаний нахил тулуба . Фактично, хвора дитина йде не по прямій, а зигзагами, тобто заносить праву ногу ліворуч від належної прямої лінії ходьби, внаслідок чого усе тіло повертається ліворуч, потім дитина вимушена ліву ногу пересувати не суворо вперед, а також заносить її праворуч від прямої вісі ходьби, за нею все тіло повертається праворуч, що значно відрізняється від ходьби здорової дитини, яка обидві свої кінцівки спрямовує вперед паралельно прямої вісі напрямку пересування.