Кафедра маркетингу
Permanent URI for this community
News
Відповідальний за репозиторій: доцент кафедри маркетингу ЯРМОЛЮК Олексій Ярославович. E-mail: ayarmolyuk@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by Author "Chorna, Diana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemТеоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах(Класичний приватний університет, 2021) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Чорна, Діана Олексіївна; Chorna, DianaСьогодні в умовах посиленої конкуренції забезпечити сталий розвиток можуть лише ті підприємства, які активізують маркетинговий складник управління, впроваджують ефективні маркетингові засоби та визначають чітку послідовність дій персоналу у маркетинговій підсистемі управління. Метою маркетингу загалом є забезпечення доходів підприємства в обсягах, необхідних для отримання запланованого прибутку. Ефективність, прибутковість, зниження ризиків ведення бізнесу досягаються завдяки знанням ринкових тенденцій, виявлення яких базується на застосуванні маркетингових технологій. Саме тому, основним складником стає формування ефективної системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результатом таких процесів є інтеграція маркетингу та менеджменту, для позначення чого впровадили поняття «маркетинговий менеджмент». Це сприяло формуванню якісно нового підходу до управління виробництвом, комунікаціями та збутом на засадах маркетингового менеджменту.