Кафедра маркетингу
Permanent URI for this community
News
Відповідальний за репозиторій: доцент кафедри маркетингу ЯРМОЛЮК Олексій Ярославович. E-mail: ayarmolyuk@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by Author "Chernyshova, Taia"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemEducational and methodological complex of discipline "International marketing" for the English-language project(National Aviation University, 2022) Kniazieva, Tetiana; Chernyshova, Taia; Князєва, Тетяна; Чернишова, ТаяThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of the educational discipline is to form students who are studying, a clear idea of international marketing as a concept of company management and a holistic system of organizing foreign activities, which is aimed at solving the problems of economic entities in the organization of production and supply of goods and services in foreign markets, which most satisfy the needs of active and potential buyers in foreign markets and provide such international competitiveness of the company.
- ItemEducational and methodological complex of discipline "Socially responsible marketing" for the English-language project(National Aviation University, 2022) Kniazieva, Tetiana; Chernyshova, Taia; Князєва, Тетяна; Чернишова, ТаяThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of the educational discipline is to form students' competencies in solving problems related to company management from the standpoint of socially responsible marketing.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Міжнародний маркетинг"(Національний авіаційний університет, 2022) Князєва, Тетяна; Чернишова, Тая; Kniazieva, Tetiana; Chernyshova, TaiaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області маркетингу. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів, що навчаються, чітке представлення про міжнародний маркетинг як про концепцію управління компанією і цілісну систему організації закордонної діяльності, яка спрямована на рішення задач суб'єктів господарювання з організації виробництва і пропозиції товарів і послуг на зовнішніх ринках, що найбільше задовольняють потреби активних і потенційних покупців на зарубіжних ринках і забезпечують таким чином міжнародну конкурентоспроможність компанії.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Соціально-відповідальний маркетинг"(Національний авіаційний університет, 2022) Князєва, Тетяна; Чернишова, Тая; Kniazieva, Tetiana; Chernyshova, TaiaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області маркетингу. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей з вирішення проблем щодо управління компанією з позицій соціально-відповідального маркетингу.