Кафедра маркетингу
Permanent URI for this community
News
Відповідальний за репозиторій: доцент кафедри маркетингу ЯРМОЛЮК Олексій Ярославович. E-mail: ayarmolyuk@nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by Author "Adieieva, Ganna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemСтандарти забезпечення маркетингових досліджень в умовах цифрової економіки(Національний авіаційний університет, 2022) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria; Адєєва, Ганна Володимирівна; Adieieva, GannaУ статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень. Окреслено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу. Розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур у сфері маркетингу. Узагальнено основні положення Міжнародного кодексу ESOMAR. Окреслено основні етичні норми ведення бізнесу в дослідницькій сфері, які засновані на принципах та директивах ESOMAR. Розглянуто основні вимоги ESOMAR до проведення маркетингових інтернет-досліджень. Розкрито особливості формування ринку маркетингових досліджень в Україні. Зазначено ключові аспекти діяльності Української асоціації маркетингу (УАМ), що сприяли розвитку ринку маркетингових досліджень. Проаналізована динаміка обсягу ринку маркетингових досліджень за період 2003-2020 роки. Визначено основних операторів ринку маркетингових досліджень в Україні.