Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62858
Title: Creating a personal brand to increase the effectiveness of interaction in the international environment
Other Titles: Створення персонального бренду для підвищення ефективності взаємодії в міжнародному середовищі
Authors: Konoplova, D.M.
Конопльова, Д.М.
Keywords: personal brand
networking
communication strategy
international environment
персональний бренд
мережі
комунікаційна стратегія
міжнародне середовище
Issue Date: Apr-2023
Publisher: National Aviation University
Citation: Konoplova D.M. Creating a personal brand to increase the effectiveness of interaction in the international environment / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 269-271
Abstract: In the globalized world where interactions across borders are becoming more common, it is important for individuals to build strong personal brands to increase the effectiveness of their interactions on the international stage. A personal brand can help individuals build credibility, establish trust, and communicate their unique value offer to potential partners or clients. This determines the study area relevance. The study is aimed at examining the most important steps and strategies for creating a personal brand that can help individuals overcome the challenges of intercultural communication and increase their effectiveness in international settings.
У глобалізованому світі, де взаємодія через кордони стає все більшою загальне, людям важливо створювати сильні особисті бренди, щоб збільшити ефективність їх взаємодії на міжнародній арені. Персональний бренд може допомогти люди зміцнюють довіру, встановлюють довіру та передають свою унікальну цінну пропозицію потенційних партнерів або клієнтів. Це визначає актуальність досліджуваної території. Дослідження спрямоване на вивчення найважливіших кроків і стратегій для створення особистого бренду, який може допомогти людям подолати виклики міжкультурної комунікації та підвищення їх ефективності в міжнародних умовах.
Description: 1. Harms R., Krasnova H. Social capital and personal brand building on social media. Journal of Business Research. 2017. №70. P. 136-144. 2. Kim D.H. Personal branding for career success. Journal of Business and Psychology. 2019. №34(5). P. 627-640. 3. Roudaki J., Ehsani M. The role of personal branding in enhancing the effectiveness of international business communication. Journal of Multilingual and Multicultural Development. 2019. № 40(8). P. 676-685. 4. How to create a personal brand. ULR: http://brandyourself.asia/how-to-createa-personal-brand/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62858
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konoplova D.M.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.