Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57195
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлименко, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorНовальська, Надія Іванівна-
dc.contributor.authorЛозова, Ганна Матвіївна-
dc.contributor.authorKlymenko, Viktoriia Viktorivna-
dc.contributor.authorNovalska, Nadiia Ivanivna-
dc.contributor.authorLozova, Hanna Matviyivna-
dc.date.accessioned2022-12-15T12:07:25Z-
dc.date.available2022-12-15T12:07:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКлименко В.В., Новальська Н.І., Лозова Г.М. Організація просування транспортно-логістичних послуг на цільові ринки // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону: науковий журнал. Івано-Франківськ, Вид-во Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника - 2022. - Вип. 18. - Т. 1. -С.16-32.uk_UA
dc.identifier.issn2313-8246-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57195-
dc.description.abstractPинок транспортно-логістичних послуг через специфіку організації виробництва та надання послуг характеризується високим ступенем диференціації, динамічністю ринкових процесів, чутливістю до змін ринкової кон’юнктури, територіальною сегментацією. Визначено оптимальне сполучення елементів маркетингових комунікацій для сучасного транспортно-логістичного підприємства. Науковий інтерес представляє методологія аналізу цільового ринку та модель оцінки конкурентоспроможності транспортно-логістичного підприємства. Практичну значущість має методика розрахунку інтеграційного показника оцінки конкурентоспроможності транспортно-логістичного підприємства у вигляді математичної моделі, яка враховує специфіку функціонування підприємств транспортної галузі в умовах євроінтеграційного процесу.uk_UA
dc.description.abstractMarket of transport and logistics services due to the specifics of the organization of production and provision of services is characterized by a high degree of differentiation, dynamism of market processes, sensitivity to changes in market conditions, territorial segmentation. The optimal combination of elements of marketing communications for a modern transport and logistics company was determined. The methodology of the analysis of the target market and the model for the assessment of competitiveness of the transport and logistic enterprise, offered by authors. The authors represented in practice the method of calculating the integration indicator for assessing the competitiveness of the transport and logistics company in the form of a mathematical model that takes into account the specifics of the transport industry in the European integration process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПрикарпатський унівевситетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;18-
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleОрганізація просування транспортно-логістичних послуг на цільові ринкиuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of promotion of transport and logistics services to target Marketsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc656.07uk_UA
dc.identifier.doi10.15330/apred.1.18.16-32-
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.