Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56603
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Хеджування маркетингових ризиків"
Other Titles: Educational and methodological complex of discipline "Hedging marketing risks"
Authors: Жамойда, Олексій
Zhamoida, Oleksii
Keywords: хеджування
ризики
маркетинг
маркетингові ризики
електронний маркетинг
робоча програма
hedging
risks
marketing
marketing risks
electronic marketing
working program
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні інструментів адаптації маркетингової діяльності підприємств до специфічних умов сучасних турбулентних ринків. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо формування у майбутніх фахівців системи теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі аналізу та ідентифікації маркетингових ризиків авіаційного підприємства, їх оцінки та мінімізації.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the tools for adapting the marketing activities of enterprises to the specific conditions of modern turbulent markets. The purpose of the educational discipline is the formation of competences for the formation of a system of theoretical knowledge in future specialists and the acquisition of practical skills in the field of analysis and identification of marketing risks of an aviation enterprise, their assessment and minimization.
Description: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Хеджування маркетингових ризиків» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
The work program (WP) of the academic discipline "Hedging marketing risks" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56603
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Хеджування маркетингових ризиків_2021.pdfробоча програма840.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.