Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖамойда, Олексій-
dc.contributor.authorZhamoida, Oleksii-
dc.date.accessioned2022-10-13T06:46:39Z-
dc.date.available2022-10-13T06:46:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56603-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Хеджування маркетингових ризиків» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Hedging marketing risks" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні інструментів адаптації маркетингової діяльності підприємств до специфічних умов сучасних турбулентних ринків. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо формування у майбутніх фахівців системи теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі аналізу та ідентифікації маркетингових ризиків авіаційного підприємства, їх оцінки та мінімізації.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the tools for adapting the marketing activities of enterprises to the specific conditions of modern turbulent markets. The purpose of the educational discipline is the formation of competences for the formation of a system of theoretical knowledge in future specialists and the acquisition of practical skills in the field of analysis and identification of marketing risks of an aviation enterprise, their assessment and minimization.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectхеджуванняuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові ризикиuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjecthedgingen
dc.subjectrisksen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing risksen
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Хеджування маркетингових ризиків"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Hedging marketing risks"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Хеджування маркетингових ризиків_2021.pdfробоча програма840.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.