Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55400
Title: Aircraft Noise Reduction Design Approaches
Other Titles: Конструктивні підходи щодо зменшення рівня шуму літака
Authors: Li, Linfeng
Лі, Ліньфен
Keywords: Aircraft noise
noise reduction
micro-perforated panel
honeycomb sandwich structure
sound absorption coefficient
acoustic metamaterials
авіаційний шум
шумозаглушення
мікроперфорована панель
стільникова сендвіч-конструкція
коефіцієнт поглинання звуку
акустичні метаматеріали
дипломна робота
Issue Date: Dec-2021
Publisher: National Aviation University
Citation: Li L. Aircraft Noise Reduction Design Approaches. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 71 p.
Abstract: This master thesis is dedicated to research of the noise control and reduction method in the aircraft design process and improving low frequency sound absorption performance of the micro-perforated panel honeycomb sandwich structure within space-coiling. The design methodology is based on the principles of aeroacoustics, the theory of micro-perforated panel, computer-aided design, and finite element analysis. Practical value of the work is improving the aircraft noise reduction performance on the base of the micro-perforated panel honeycomb sandwich structure application. The materials of the master's diploma can be used in the aviation industry and in the educational process related to aircraft noise reduction.
Ця магістерська робота присвячена дослідженню методу контролю та зменшення шуму на етапі проектування літального апарату та покращенню характеристик низькочастотного звукопоглинання мікроперфорованої панелі стільникової сендвіч-конструкції в зовнішнього контуру. Методологія розробки базується на принципах аероакустики, теорії мікроперфорованої панелі, автоматизованого проектування та скінченно-елементного аналізу. Практичною цінністю роботи є підвищення ефективності шумозаглушення літака на основі застосування мікроперфорованої панелі сотової сендвіч-конструкції. Матеріали диплома магістра можуть бути використані в авіаційній промисловості та в навчальному процесі, пов’язаному зі зниженням шуму літаків.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Юцкевич Святослав Сергійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55400
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_LiLinfeng.pdfMaster Thesis2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.