Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLi, Linfeng-
dc.contributor.authorЛі, Ліньфен-
dc.date.accessioned2022-06-22T12:13:04Z-
dc.date.available2022-06-22T12:13:04Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationLi L. Aircraft Noise Reduction Design Approaches. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 71 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55400-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Юцкевич Святослав Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis master thesis is dedicated to research of the noise control and reduction method in the aircraft design process and improving low frequency sound absorption performance of the micro-perforated panel honeycomb sandwich structure within space-coiling. The design methodology is based on the principles of aeroacoustics, the theory of micro-perforated panel, computer-aided design, and finite element analysis. Practical value of the work is improving the aircraft noise reduction performance on the base of the micro-perforated panel honeycomb sandwich structure application. The materials of the master's diploma can be used in the aviation industry and in the educational process related to aircraft noise reduction.uk_UA
dc.description.abstractЦя магістерська робота присвячена дослідженню методу контролю та зменшення шуму на етапі проектування літального апарату та покращенню характеристик низькочастотного звукопоглинання мікроперфорованої панелі стільникової сендвіч-конструкції в зовнішнього контуру. Методологія розробки базується на принципах аероакустики, теорії мікроперфорованої панелі, автоматизованого проектування та скінченно-елементного аналізу. Практичною цінністю роботи є підвищення ефективності шумозаглушення літака на основі застосування мікроперфорованої панелі сотової сендвіч-конструкції. Матеріали диплома магістра можуть бути використані в авіаційній промисловості та в навчальному процесі, пов’язаному зі зниженням шуму літаків.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectAircraft noiseuk_UA
dc.subjectnoise reductionuk_UA
dc.subjectmicro-perforated paneluk_UA
dc.subjecthoneycomb sandwich structureuk_UA
dc.subjectsound absorption coefficientuk_UA
dc.subjectacoustic metamaterialsuk_UA
dc.subjectавіаційний шумuk_UA
dc.subjectшумозаглушенняuk_UA
dc.subjectмікроперфорована панельuk_UA
dc.subjectстільникова сендвіч-конструкціяuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт поглинання звукуuk_UA
dc.subjectакустичні метаматеріалиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleAircraft Noise Reduction Design Approachesuk_UA
dc.title.alternativeКонструктивні підходи щодо зменшення рівня шуму літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_LiLinfeng.pdfMaster Thesis2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.