Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51920
Назва: Організація логістичного забезпечення споживачів компанії
Автори: Остроушко, Валерія Андріївна
Ключові слова: логістичне забезпечення споживачів
логістичне обслуговування
CRM система
обслуговування споживачів
безперервна логістична послуга
дипломна робота
Дата публікації: 17-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Остроушко В.А. Організація логістичного забезпечення споживачів компанії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 73 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах кризи економіки в нашій країні вівся і продовжує вестися пошук нових форм і методів керування для її оздоровлення. До них варто віднести в недалекому минулому досягнення кібернетики і комп'ютерної техніки; до них відносяться в даний час досягнення маркетингу і логістики. Динаміка світового економічного поступу на сучасному етапі цілком природно стимулює розвиток теорії управління. Порядок із прискореним впровадженням концепції стратегічного управління все більшою мірою сфера виробництва та дистрибуції звертається до концепції логістики. Можна із впевненістю стверджувати, що пріоритетні напрями стратегічного управління насамперед стосуються сфери логістики, тобто сфери просторово-часової трансформації товарів, послуг, людей, капіталу, інформації. У сучасних умовах стає очевидним, що для виживання і збереження довгострокової конкурентоспроможності підприємства повинні постійно адаптувати свою діяльність до умов ринкового оточення. Обслуговування клієнтів здійснюється за таким методом:  Допочатку процесу реалізації робота в області логістического сервісу містить у собі, в основному, визначення політики фірми в сфері надання послуг, а також їхнього планування.  До передпродажного сервісу відносяться консультування, забезпечення необхідною документацією.  У процесі реалізації товарів будуть використовуватися різноманітні логістичні послуги: наявність товарних запасів на складі, виконання замовлення, у тому числі, підбор асортименту, упакування, формування вантажних одиниць і інші операції, забезпечення надійності доставки, надання інформації про вантажі.  Післяпродажні послуги – гарантійне обслуговування, зобов'язання по розгляду претензій покупців, обмін і т. д.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Гармаш Олег Миколайович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51920
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_Остроушко_В.А.pdfПояснювальна записка1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.