Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстроушко, Валерія Андріївна-
dc.date.accessioned2021-07-07T07:12:35Z-
dc.date.available2021-07-07T07:12:35Z-
dc.date.issued2021-06-17-
dc.identifier.citationОстроушко В.А. Організація логістичного забезпечення споживачів компанії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51920-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Гармаш Олег Миколайовичuk_UA
dc.description.abstractВ умовах кризи економіки в нашій країні вівся і продовжує вестися пошук нових форм і методів керування для її оздоровлення. До них варто віднести в недалекому минулому досягнення кібернетики і комп'ютерної техніки; до них відносяться в даний час досягнення маркетингу і логістики. Динаміка світового економічного поступу на сучасному етапі цілком природно стимулює розвиток теорії управління. Порядок із прискореним впровадженням концепції стратегічного управління все більшою мірою сфера виробництва та дистрибуції звертається до концепції логістики. Можна із впевненістю стверджувати, що пріоритетні напрями стратегічного управління насамперед стосуються сфери логістики, тобто сфери просторово-часової трансформації товарів, послуг, людей, капіталу, інформації. У сучасних умовах стає очевидним, що для виживання і збереження довгострокової конкурентоспроможності підприємства повинні постійно адаптувати свою діяльність до умов ринкового оточення. Обслуговування клієнтів здійснюється за таким методом:  Допочатку процесу реалізації робота в області логістического сервісу містить у собі, в основному, визначення політики фірми в сфері надання послуг, а також їхнього планування.  До передпродажного сервісу відносяться консультування, забезпечення необхідною документацією.  У процесі реалізації товарів будуть використовуватися різноманітні логістичні послуги: наявність товарних запасів на складі, виконання замовлення, у тому числі, підбор асортименту, упакування, формування вантажних одиниць і інші операції, забезпечення надійності доставки, надання інформації про вантажі.  Післяпродажні послуги – гарантійне обслуговування, зобов'язання по розгляду претензій покупців, обмін і т. д.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістичне забезпечення споживачівuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectCRM системаuk_UA
dc.subjectобслуговування споживачівuk_UA
dc.subjectбезперервна логістична послугаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОрганізація логістичного забезпечення споживачів компаніїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_Остроушко_В.А.pdfПояснювальна записка1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.