Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПілецька, Саміра Тимофіївна-
dc.contributor.authorКорж, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorМаліношевська, Катерина Іванівна-
dc.contributor.authorЧуніхіна, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-04-28T16:19:36Z-
dc.date.available2021-04-28T16:19:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика: [Монографія] / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська . – К. : ЦП «Компринт», 2019. – 449 с.uk_UA
dc.identifier.other339.5:005.334-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976-
dc.description.abstractМонографія присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії антикризового управління підприємством, та теоретико-методологічні основи антикризового управління економічною стійкістю підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦентр поліграфії Компринтuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectекономічна стійкістьuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.titleСтратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практикаuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.udc339.5:005.334uk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!821монографія- 29.05.2019-конвертирован.pdfСтратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика:3.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.