Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43631
Title: Організація дистанційного навчання майбутніх перекладачів
Authors: Струк, Ірина Василівна
Keywords: дистанційна форма навчання
цифрові навчальні платформи
підготовка перекладачів
онлайн платформа
навчально-виховний процес
освітній процес
Issue Date: 2020
Publisher: Північний університетський центр у Бая-Маре
Citation: Струк І.В. Організація дистанційного навчання майбутніх перекладачів / І.В. Струк // Ефективні методи викладання філологічних наук у закладах вищої освіти: матеріали науково-педагогічного стажування, м. Бая-Маре, Румунія, 20 січня–28 лютого 2020 року. – Бая-Маре: ПУЦ, 2020. – С. 111-116.
Abstract: У період глобального карантину, спричинений коронавірусною інфекцією COVID-19, навчання у всіх вищих навчальних закладів України було переведено на дистанційну форму навчання. Коли іде мова про навчальний процес без цілковитої присутності студента в аудиторії, можливості прямої комунікації, стимулювання, мотивації та контролю, мимоволі усі викладачі постали перед непростим завданням – обрати найбільш зручну в користуванні платформу чи мобільний додаток, змінити вектор подання, оцінювання та перевірки матеріалу. У статті проаналізовано етапи організації навчального процесу майбутніх перекладачів, розбито на категорії відомі безкоштовні додатки створенні для забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти та апробовано результати власного досвіду проведення практичних та лекційних занять з дисциплін «Практика перекладу галузевої літератури», «Методологія та організація перекладознавчих досліджень» на платформах – Google class та Zoom | Meet.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43631
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді_ Струк І.В..pdf435.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.