Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42812
Title: | Формування академічної мобільності майбутніх бакалаврів з міжнародних відносин: контекст Болонських реформ |
Authors: | Скирда, Тетяна Сергіївна |
Keywords: | Болонський процес сучасний етап розвитку міжнародна академічна мобільність Bologna process international academic mobility modern development stage |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова |
Citation: | Скирда Т.С. Формування академічної мобільності майбутніх бакалаврів з міжнародних відносин: контекст Болонських реформ. Освітній дискурс: збірник наукових праць.-Київ "Видавництво Гілея",2019.-Випуск 17(10). - 90с. |
Series/Report no.: | 17(10);5 |
Abstract: | У “Стратегії інтернаціоналізації співробітництва в галузі освіти Національного авіаційного універ- ситету на 2018-2028 роки” визначено, що удосконалення академічної мобільності студентів
та
працівників
інтеграції
глобальний освітній простір. З огляду на це, науковий інтерес для нас становить дослідження формування академічної мобільнос- ті студентів Національного авіаційного університету (НАУ), зокрема бакалаврів з міжнародних відносин, у контексті болонських реформ. The Internalization Education Cooperation Strategy in the National Aviation University 2018-2020 states that the academic mobility of students and staff members will facilitate integration into the European and global education space. In view of this, our scientific interest is to observe the formation of academic mobility of students in the National aviation university (NAU), in particular bachelors in international relations, in the context of Bologna reforms. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42812 |
ISSN: | 2522-9699 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
OD_17(10)-2019.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.