Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелезень, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2019-04-25T06:39:13Z-
dc.date.available2019-04-25T06:39:13Z-
dc.date.issued2019-03-22-
dc.identifier.citationСелезень Г.В. Вплив освітньо-інформаційного середовища на професійну підготовку фахівців з маркетингу у колледжах. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: матеріали VІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Київ, 2019. С. 130-131uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38503-
dc.description.abstractПриєднання України до Болонського процесу дало можливість здійснювати структурні перетворення вищої школи за узгодженою системою стандартів, принципів, вимог, критеріїв, що сприяло розкриттю можливостей для майбутнього фахівця бути частиною європейського освітянського і наукового простору, що зумовило проблеми професійної підготовки фахівців ХХІ століття, здатних на сучасно-інформаційному рівні розв’язувати складні проблеми розбудови демократичної держави. За таких умов важливого значення набуває саме маркетингова складова конкурентоспроможності України. Велика кількість навчальних закладів України здійснюють підготовку майбутніх фахівців з маркетингу, однак перед закладами вищої освіти стоїть важливе завдання – підготовка конкурентоздатних фахівців на сучасному ринку праці, які спроможні після здобутої освіти працювати за фахом. Це зумовлює необхідність здійснення порівняльного аналізу особливостей і тенденцій у діяльності навчальних закладів зарубіжних країнах світу та України для активного пошуку нових педагогічних підходів та технологій до організації навчального процесу, удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців, пошуку нових форм і методів навчання, які б забезпечували не тільки високий розвиток професіоналізму, а й оптимальний особистісний розвиток фахівців з маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectосвітньо-професійне середовищеuk_UA
dc.subjectфахівці з маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.subjectконкурентноздатністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка маркетологаuk_UA
dc.titleВплив освітньо-інформаційного середовища на професійну підготовку фахівців з маркетингу у колледжахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Селезень Г. В..pdf354.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.