Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-03-18T07:04:32Z-
dc.date.available2019-03-18T07:04:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38121-
dc.description.abstractУ статті розкриваються найважливіші теоретико-психологічні засади проведення корекційної роботи у закладах спеціальної освіти для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. До них автор відносить: визначення предмета, змістових ліній та показників ефективності корекційно-розвивального впливу, розкриття їх психологічного змісту; вивчення стану сформованості психічного явища у дітей як предмета корекції; з′ясування та врахування структури дефекту дитини; врахування загальних та специфічних закономірностей аномального розвитку; врахування рівня інтелектуальних можливостей дитини.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectдіти з порушеннями психофізичного розвиткуuk_UA
dc.subjectпсихологічні засади корекціїuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc376-
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. 14.docСтаття на тему: "ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ "84 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.