Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хохліна, Олена Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-15T13:30:30Z | - |
dc.date.available | 2019-01-15T13:30:30Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37491 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається теоретичний аспект проблеми особистісного підходу у навчанні та вихованні, підкреслюється важливість його використання в інклюзивній освіті дітей з порушеннями психофізичного розвитку. На основі аналізу результатів наукових досліджень наводяться положення щодо розуміння суті особистісного підходу у психології та педагогіці, конкретизується зміст підходу у визначенні та поясненні кроків його здійснення, складових, тенденцій. Значна увага приділяється розгляду індивідуального та вікового підходів, підпорядкованих особистісному підходу у роботі з дітьми. Розкривається змістове наповнення індивідуального (на основі визначення походження індивідуальних особливостей розвитку дитини, зокрема дитини з порушеннями психофізичного розвитку) та вікового підходів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | особистісний підхід у психології та педагогіці | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UA |
dc.subject | віковий підхід | uk_UA |
dc.subject | діти з порушеннями психофізичного розвитку | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.title | ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 376 | - |
dc.speciality | Психологія | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хохліна Особистісний підхід... Дніп.pdf | Стаття на тему: "ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ " | 592.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.