Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заслужена, Алла Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-25T11:07:47Z | - |
dc.date.available | 2017-05-25T11:07:47Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250 | - |
dc.description.abstract | У цій статті представлено емоційні, нейрофізіологічні, зовнішні, когнітивні, специфічні та лінгвістичні фактори, що впливають на студентів при вивченні ними іноземної мови. Надано порівняння плюрилінгвального та монолінгвального підходів у контексті сприйняття/усвідомлення їх студентами. Визначено потенціал плюрилінгвального підходу. | uk_UA |
dc.publisher | Авіа — 2017: XIII міжнародна науково-технічна конференція, 19-21 квітня 2017 р.: тези доп. — К.,2017. — С. 37.25. | uk_UA |
dc.subject | плюрилінгвальний підхід, монолінгвальний підхід, авіаційна галузь, іноземна мова, фактори, що задіяні у вивченні мови | uk_UA |
dc.title | Потенціал плюрилінгвального підходу при підготовці фахівців авіаційної галузі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мовна підготовка фахівців авіаційної галузі.docx | 43.03 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.