Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/26744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиленко, Віталій Андрійович-
dc.contributor.authorВасиленко, Виталий Андреевич-
dc.contributor.authorVasylenko, Vitalii-
dc.contributor.authorРадченко, Олена Андріївна-
dc.contributor.authorРадченко, Елена Андреевна-
dc.contributor.authorElena, Radchenko-
dc.date.accessioned2017-04-21T10:56:39Z-
dc.date.available2017-04-21T10:56:39Z-
dc.date.issued2011-04-04-
dc.identifier.citationВасиленко В.А. Наука і освіта / В.А. Василенко // Міжнар. наук.-прак. конф., 16-23 квітня 2011 р.: тези доп. – Рим, Італія, 2011. – С. 119-121.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-330-112-9-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/26744-
dc.description.abstractДля забезпечення конкурентоспроможного становища авіапідприємства на цільовому ринку необхідно використовувати все різноманіття стратегічних і тактичних прийомів маркетингу. Ефективна ринкова діяльність, ведення цілеспрямованої конкурентної боротьби вимагає від авіапідприємств володіння навичками ефективного управління маркетингомuk_UA
dc.description.abstractДля обеспечения конкурентоспособного положения авиапредприятия на целевом рынке необходимо использовать все многообразие стратегических и тактических приемов маркетинга. Эффективная рыночная деятельность, ведение целенаправленной конкурентной борьбы требует от авиапредприятий владения навыками эффективного управления маркетингомuk_UA
dc.description.abstractTo ensure a competitive position of the airline in the target market, you need to use the diversity of strategic and tactical marketing techniques. Effective market activities, conducting focused competitive struggle requires airlines skills effective marketing managementuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид. центр ХНУ, м. Рим, Італіяuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність, процес управління, авіаційна галузь, пасажирські перевезення, якість обслуговування.uk_UA
dc.subjectМаркетинговая деятельность, процесс управления, авиационная отрасль, пассажирские перевозки, качество обслуживания.uk_UA
dc.subjectMarketing activities, process management, aviation, passenger transportation service qualityuk_UA
dc.titleФормування процесу управління маркетинговою діяльністю авіапідприємствuk_UA
dc.title.alternativeФормирование процесса управления маркетинговой деятельностью авиапредприятийuk_UA
dc.title.alternativeBuilding management process marketing activities airlinesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.identifier.lbc72+74-
dc.specialityЕкономіка, освітаuk_UA
dc.specialityЭкономика, образованиеuk_UA
dc.specialityEconomy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри дистанційного навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.pdfОсновна стаття272.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.