Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20476
Title: ІНТЕГРОВАНІ НАВЧАЛЬНІ КУРСИ ЯК ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
Authors: Лузік, Ельвіра Василівна
Keywords: Integrative course, continuous education, individual-creative approach, creative technologies, personality-developing training.
Issue Date: 2010
Abstract: Аннотація Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісного процесу особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчого потенціалу, рівень розвитку якого позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи,, при цьому, її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20476
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лузік Е.doc124 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.