Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18167
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Немлій, Людмила Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-19T12:46:06Z | - |
dc.date.available | 2016-03-19T12:46:06Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18167 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено результати експериментальної перевірки технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом (УПР). На етапі формувального експерименту до навчального процесу фахової підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР було введено спецкурс «Основи педагогічної діяльності диспетчера-інструктора УПР». Відповідно до плану спецкурсу організація навчального процесу здійснювалася за інтерактивною технологією. Результати після експериментального зрізу щодо рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР свідчать про її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Педагогічна компетентність, диспетчер-інструктор УПР, педагогічний експеримент. | uk_UA |
dc.title | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ-ІНСТРУКТОРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14 Немлій_грудень 2014.doc | 381.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.