Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18167
Назва: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ-ІНСТРУКТОРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ |
Автори: | Немлій, Людмила Сергіївна |
Ключові слова: | Педагогічна компетентність, диспетчер-інструктор УПР, педагогічний експеримент. |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати експериментальної перевірки технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом (УПР). На етапі формувального експерименту до навчального процесу фахової підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР було введено спецкурс «Основи педагогічної діяльності диспетчера-інструктора УПР». Відповідно до плану спецкурсу організація навчального процесу здійснювалася за інтерактивною технологією. Результати після експериментального зрізу щодо рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР свідчать про її ефективність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18167 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14 Немлій_грудень 2014.doc | 381.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.