Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18167
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ-ІНСТРУКТОРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ
Автори: Немлій, Людмила Сергіївна
Ключові слова: Педагогічна компетентність, диспетчер-інструктор УПР, педагогічний експеримент.
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати експериментальної перевірки технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом (УПР). На етапі формувального експерименту до навчального процесу фахової підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР було введено спецкурс «Основи педагогічної діяльності диспетчера-інструктора УПР». Відповідно до плану спецкурсу організація навчального процесу здійснювалася за інтерактивною технологією. Результати після експериментального зрізу щодо рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР свідчать про її ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18167
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14 Немлій_грудень 2014.doc381.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.