Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурка, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-05-15T07:07:08Z-
dc.date.available2015-05-15T07:07:08Z-
dc.date.issued2014-10-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565-
dc.description.abstractУ статті розкривається методика та результати дослідження особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено особливості самоідентифікації, самооцінки, рефлексивності та самопрезентації майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників особистісного компоненту їх автопсихологічної компетентності.За узагальненням результатів дослідження визначено високий, середній та низький рівні особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету Вип. 121. Т.IIuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;Вип.121 Том 2-
dc.subjectмайбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність,і особистісний компонент автопсихологічної компетентності, рефлексивність, самопрезентація, самооцінка, самоідентифікація.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОГО КОМПОНЕНТУ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc159.923.2:004(045)-
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.