Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753
Назва: | Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів |
Автори: | Бармашина Людмила Миколаївна Бармашина Людмила Николаевна Barmashina Ludmila Савонюк Т. Скляренко Ю. |
Ключові слова: | інваліди адаптація |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | НДІТІАМ |
Бібліографічний опис: | Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів / Бармашина Л.М., Савонюк Т., Скляренко Ю. // Теорія та історія архітектури і містобудування : Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту теорії та історії архітектури i містобудування - К.: НДІТІАМ, 2002. - с.348-351. |
Короткий огляд (реферат): | Важливим аспектом забезпечення доступності сфери виховання та навчання є визначення оптимальної кількості дошкільників, учнів або студентів-інвалідів у групі, класі, на факультеті тощо, яка дозволяє враховувати психологічні особливості взаємної адаптації інвалідів та колективу, а також максимально зберігати типологічну структуру будівлі та параметри основних груп приміщень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів.pdf | 196.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.