Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753
Назва: Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів
Автори: Бармашина Людмила Миколаївна
Бармашина Людмила Николаевна
Barmashina Ludmila
Савонюк Т.
Скляренко Ю.
Ключові слова: інваліди
адаптація
Дата публікації: 2002
Видавництво: НДІТІАМ
Бібліографічний опис: Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів / Бармашина Л.М., Савонюк Т., Скляренко Ю. // Теорія та історія архітектури і містобудування : Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту теорії та історії архітектури i містобудування - К.: НДІТІАМ, 2002. - с.348-351.
Короткий огляд (реферат): Важливим аспектом забезпечення доступності сфери виховання та навчання є визначення оптимальної кількості дошкільників, учнів або студентів-інвалідів у групі, класі, на факультеті тощо, яка дозволяє враховувати психологічні особливості взаємної адаптації інвалідів та колективу, а також максимально зберігати типологічну структуру будівлі та параметри основних груп приміщень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753
Розташовується у зібраннях:Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.