Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бармашина Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Бармашина Людмила Николаевна | - |
dc.contributor.author | Barmashina Ludmila | - |
dc.contributor.author | Савонюк Т. | - |
dc.contributor.author | Скляренко Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-12T13:15:39Z | - |
dc.date.available | 2014-11-12T13:15:39Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів / Бармашина Л.М., Савонюк Т., Скляренко Ю. // Теорія та історія архітектури і містобудування : Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту теорії та історії архітектури i містобудування - К.: НДІТІАМ, 2002. - с.348-351. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753 | - |
dc.description.abstract | Важливим аспектом забезпечення доступності сфери виховання та навчання є визначення оптимальної кількості дошкільників, учнів або студентів-інвалідів у групі, класі, на факультеті тощо, яка дозволяє враховувати психологічні особливості взаємної адаптації інвалідів та колективу, а також максимально зберігати типологічну структуру будівлі та параметри основних груп приміщень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДІТІАМ | uk_UA |
dc.subject | інваліди | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.title | Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Принципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів.pdf | 196.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.