Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБармашина Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorБармашина Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorBarmashina Ludmila-
dc.contributor.authorСавонюк Т.-
dc.contributor.authorСкляренко Ю.-
dc.date.accessioned2014-11-12T13:15:39Z-
dc.date.available2014-11-12T13:15:39Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationПринципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідів / Бармашина Л.М., Савонюк Т., Скляренко Ю. // Теорія та історія архітектури і містобудування : Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту теорії та історії архітектури i містобудування - К.: НДІТІАМ, 2002. - с.348-351.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11753-
dc.description.abstractВажливим аспектом забезпечення доступності сфери виховання та навчання є визначення оптимальної кількості дошкільників, учнів або студентів-інвалідів у групі, класі, на факультеті тощо, яка дозволяє враховувати психологічні особливості взаємної адаптації інвалідів та колективу, а також максимально зберігати типологічну структуру будівлі та параметри основних груп приміщень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДІТІАМuk_UA
dc.subjectінвалідиuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.titleПринципи формування та адаптації дошкільних та навчальних закладів з урахіванням потреб інвалідівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.