Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730
Title: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕРЕЖІ ТРАНСПОРТНИХ СУПЕРМАРКЕТІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС–ПРОЦЕСІВ
Authors: Парубець, Олена Миколаївна
Keywords: транспортний супермаркет, взаємодія, мережа, ринок, послуги, підходи, витрати, доходи, конкурентоспроможність
transport supermarket, co-operation, network, market, services, approaches, charges, profits, competitiveness
Issue Date: Dec-2013
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФРАСТРУКТУРИ Збірник наукових праць: Випуск 37. – Київ: НАУ, 2013. –136 с.
Abstract: В статті обґрунтовано доцільність створення, функціонування і розвитку мережі транспортних супермаркетів. Досліджено передумови створення, специфічні особливості, напрямки і сфери діяльності даних новоутворень та визначено їх роль в подальшому розвитку транспортних бізнес-процесів. Ключові слова: транспортний супермаркет, взаємодія, мережа, ринок, послуги, підходи, витрати, доходи, конкурентоспроможність В статье обоснованно целесообразность создания, функционирования и развития сети транспортных супермаркетов. Исследованы предпосылки создания, специфические особенности, направления и сферы деятельности данных новообразований и определена их роль, в последующем развитии транспортных бизнес-процессов. In the article grounded expedience of creation, functioning and development of network of transport supermarkets. Pre-conditions of creation, specific features, directions and spheres of activity of these new formations, are investigational and their role is certain, in subsequent development of transport of business processes.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parub.pdf182.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.