Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/66158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРусецька, Олександра Владиславівна-
dc.contributor.authorRusetska, Oleksandra Vladyslavivna-
dc.date.accessioned2025-01-17T08:04:27Z-
dc.date.available2025-01-17T08:04:27Z-
dc.date.issued2024-06-18-
dc.identifier.citationРусецька О.В. Особливості проєктування рекламних креативів // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: міжнародна науково-практична конференція. 10 листопада 2023 р. К.: НАУ, 2024. С.59-62.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/66158-
dc.description1. When it Comes to Advertising Effectiveness, What is Key?. Nielsen. URL: https://www.nielsen.com/insights/2017/when-it-comes-to-advertising-effectiveness-what-iskey/ (date of access: 16.10.2023). 2. Sellers A. The AIDA Model: A Proven Framework for Converting Strangers Into Customers. HubSpot URL: https://blog.hubspot.com/marketing/aidamodel#:~:text=The%20AIDA%20model%20describes%20the,,%20and%20Action%20(AIDA). (date of access: 19.10.2023).uk_UA
dc.description.abstractАктуальність розробки рекламних креативів, що надають безліч можливостей та ефективність рекламної компанії зростає у світлі розвитку цифрових технологій, інтернет-маркетингу та в цілому схильності людини до кращого сприйняття візуальної інформації. Розглянуто та проаналізовано поняття рекламного креативу, його можливості, компоненти якісного креативу та наведені власні розроблені креативи.uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of developing advertising creatives that provide many opportunities and increase the effectiveness of an advertising company is growing in the light of the development of digital technologies, Internet marketing and, in general, the human tendency to better perceive visual information. The article considers and analyses the concept of advertising creative, its capabilities, components of high-quality creative, and presents the author's own developed creatives.uk_UA
dc.description.sponsorshipНауковий керівник – Денисенко С. М., к.п.н., доцент кафедри КММТuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectкреативиuk_UA
dc.subjectрекламні креативиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectрозробка креативівuk_UA
dc.subjectAD creativesuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectcreativesuk_UA
dc.subjectadvertising creativesuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectcreatives developmentuk_UA
dc.titleОсобливості проєктування рекламних креативівuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of designing advertising creativesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc659.128(043.2)uk_UA
Appears in Collections:ХІV міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2023 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
С.1 Русецька О.В.pdfТези доповіді417.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.