Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPerera, N.-
dc.contributor.authorWożniak, L.-
dc.contributor.authorПерера, Н.-
dc.contributor.authorВозняк, Л.-
dc.date.accessioned2024-12-12T15:23:13Z-
dc.date.available2024-12-12T15:23:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPerera N., Wożniak L. Methods of increasing the competitiveness of enterprise products // Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 11-12 квітня 2024 р. - К.: НАУ, 2024. - с. 281-282uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65978-
dc.description1. Arefieva O., Polous O., Arefiev S., Tytykalo V., Kwilinski A. Managing human capital reproduction in the system of enterprise`s organizational behavior. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, Volume 628, (2021) 012039 doi:10.1088/1755-1315/628/1/012039uk_UA
dc.description.abstractIn the context of the modern business environment, where the competition is extremely high and rapidly changing, the issue of increasing the competitiveness of products becomes critically important for the successful operation of the enterprise. The key factors affecting the competitiveness of products are the efficiency of production processes, product quality, innovativeness, pricing policy and marketing strategies.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах сучасного бізнес-середовища, де конкуренція є надзвичайно висока і швидко змінюється, питання підвищення конкурентоспроможності продукції стає критично важливим для успішного функціонування підприємства. Ключовими факторами, що впливають на конкурентоспроможність продукції, є ефективність виробничих процесів, якість продукції, інноваційність, цінова політика та маркетингові стратегії.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectmethods of increasing the competitivenessuk_UA
dc.subjectenterprise productsuk_UA
dc.subjectmodern business environmentuk_UA
dc.subjectметоди підвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectпродукція підприємстваuk_UA
dc.subjectсучасне бізнес середовищеuk_UA
dc.titleMethods of increasing the competitiveness of enterprise productsuk_UA
dc.title.alternativeМетоди підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perera N.,Wożniak L.pdfThesis120.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.