Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабур, Аріна Юріївна-
dc.contributor.authorВоротніков, Кирило-
dc.contributor.authorМозговой, Дмитро Дмитрович-
dc.contributor.authorГармаш, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorBabur, Arina-
dc.contributor.authorVorotnikov, Kyrylo-
dc.contributor.authorMozgovoy, Dmytro-
dc.contributor.authorGarmash, Oleh-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:21:40Z-
dc.date.available2024-11-25T09:21:40Z-
dc.date.issued2024-10-18-
dc.identifier.citationБабур А.Ю., Воротніков К., Мозговой Д.Д., Гармаш О.М. Логістична система як рушій додаткової корисності товарів // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 113-118.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65737-
dc.description1. Sapper, S., Kohl, M. & Fottner, J. 2020. Future Competency Requirements in Logistics Due to Industry 4.0: A Systematic Literature Review, 10th International Conference on Industrial Technology and Management (ICITM), Cambridge, United Kingdom, 26-28 March 2021, p. 94-105. 2. Vinh, T., Ibrahim, K.B., Vidya, R. & Huang, H.-Y. 2012. Competency profile of managers in the Singapore logistics industry. The Asian Journal of Shipping and Logistics, Vol. 28 No. 2,pp. 161-182, doi: 10.1016/j.ajsl.2012.08.002 3. Murphy, P. R. & Poist, R. F. 1991. Skill Requirements of Senior-level Logistics Executive: An Empirical Assessment. Journal of Business Logistics, Vol. 12(2), pp. 73-94.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль логістичної системи у створенні додаткової вартості товарів для споживачів. Синергію логістики та маркетингу описано в контексті підвищення ефективності функціонування підприємства, підвищення конкурентоспроможності та лояльності споживачів. Автори досліджують вплив оптимізації логістичних процесів на зниження витрат.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the role of the logistics system in creating additional value of goods for consumers. The synergy between logistics and marketing is described in the context of increasing the efficiency of the enterprise's functioning, increasing competitiveness and consumer loyalty. The authors investigate the impact of optimization of logistics processes on cost reduction.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістична системаuk_UA
dc.subjectдодана вартістьuk_UA
dc.subjectкорисність товарівuk_UA
dc.subjectефективність ланцюга поставокuk_UA
dc.subjectстворення вартостіuk_UA
dc.subjectlogistics systemuk_UA
dc.subjectadded valueuk_UA
dc.subjectgoods utilityuk_UA
dc.subjectsupply chain efficiencyuk_UA
dc.subjectvalue creationuk_UA
dc.titleЛогістична система як рушій додаткової корисності товарівuk_UA
dc.title.alternativeLogistics system as a driver of additional usefulness of goodsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc629:656.012.34uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник жовтень 2024-1-113-118.pdfБабур, Воротніков208.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.