Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65451
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Майстренко-Вакуленко, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-25T13:20:45Z | - |
dc.date.available | 2024-09-25T13:20:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Майстренко-Вакуленко Ю.В. Мистецтво генероване штучним інтелектом: Поп-арт ХХІ століття // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 123-124 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65451 | - |
dc.description | 1. Bejan, A. Time and Beauty: Why Times Flies and Beauty Never Dies. New Jersey : World Scientific Publishing Co.Pte.Ltd., 2022. 189 p. 2. Bolognini M. From Interactivity to Democracy. Towards a Post-Digital Generative Art. // Artmedia X, Proceedings, Paris, December 2008. URL: http://www.bolognini.org/lectures/amx.htm (дата доступу: 09.04.2024). 3. Moonie S. Mapping the Field: Lawrence Alloway’s Art Criticism-as-Information. Tate Papers. No. 16, 2011. URL: https://www.tate.org.uk/research/tate-papers/16/mapping-the-field-lawrence-alloway-art- criticism-as-information (дата доступу: 09.04.2024). 4. Pieters R.& Winiger S. Creative AI: On the Democratisation & Escalation of Creativity. // Medium. 2016. URL: https://medium.com/@creativeai/creativeai-9d4b2346faf3 (дата доступу: 09.04.2024). 5. Salemy, M. Our World: McLuhan’s Idea of Globalized Presence as the Prehistory of Computational Temporality. // Imaginations 8:3 (2017): Web (date accessed) 129-138. DOI: 10.17742/IMAGE.MA.8.3.9 6. Найден О. “Базарні килимки” // Народне мистецтво. 2001. No 1–2. С. 36–37. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дослідженні йдеться про виявлення проблематики авторства візуального контенту, створеного користувачами у співпраці зі штучним інтелектом (ШІ), окреслення дихотомії аматор-професіонал у контексті використання можливостей ШІ. Переосмислено роль автора та глядача у процесі створення мистецького продукту в добу постмодернізму; визначено професіоналізм у мистецтві не як комплекс технічних навичок, як здатність до генерування нових, оригінальних актуальних у сучасному соціокультурному контексті ідей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;62 | - |
dc.subject | тези доповіді | uk_UA |
dc.subject | мистецтво ХХІ століття | uk_UA |
dc.subject | візуальне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | цифрове мистецтво | uk_UA |
dc.subject | генеративне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | поп-арт | uk_UA |
dc.subject | автор | uk_UA |
dc.title | Мистецтво генероване штучним інтелектом: Поп-арт ХХІ століття | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 7.038.51:004.8"20"(043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.