Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65288
Title: Використання Chat GPT у навчанні іноземної мови: виклики та перспективи
Other Titles: Using Chat GPT in foreign language teaching: challenges and prospects
Authors: Шульга, Тетяна Валеріївна
Shulha, Tetiana
Keywords: штучний інтелект
мовна мультимодальна модель
генеративний попередньо-навчений трансформер
чат-бот Chat GPT
навчання іноземної мови
artificial intelligence
language multimodal model
generative Pre-trained Transformer
chat GPT chatbot
teaching a foreign language
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Шульга Т. В. Використання Chat GPT у навчанні іноземної мови: виклики та перспективи // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування: V Міжнародна науково-практична конференція, 28-29 березня 2024 р. : тези доп. – К.: НАУ, 2024– 92-93с.
Abstract: В сучасних умовах швидкого розвитку цифрових технологій, галузь штучного інтелекту та його практичне застосування у сфері вищої освіти стають дедалі актуальнішими та значущими. Багато вищих навчальних закладів починають впроваджувати інструменти на базі штучного інтелекту (ШІ) для підвищення ефективності навчання. Досягнення в галузі ШІ представляють як нові можливості, так і ставлять перед нами низку проблем, які мають потенціал радикально змінити управління та внутрішню структуру вищих навчальних закладів. Автор розглядає особливості технології Chat GPT, що демонструють її ефективність та перспективи застосування у навчанні іноземної мови, а також визначає основні недоліки та шляхи їх подолання.
In today's rapidly developing digital environment, the field of artificial intelligence and its practical application in higher education are becoming increasingly relevant and important. Many higher education institutions are starting to implement AI-based tools to improve learning efficiency. Advances in AI present both new opportunities and challenges that have the potential to radically change the management and internal structure of higher education institutions. The author examines the features of Chat GPT technology that demonstrate its effectiveness and prospects for use in foreign language teaching, as well as identifies the main drawbacks and ways to overcome them.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65288
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов за фахом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Використання ChatGPT.pdfВикористання Chat GPT у навчанні іноземної мови510.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.