Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65122
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воловик, Н.І. | - |
dc.contributor.author | Підвальна, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-12T07:33:31Z | - |
dc.date.available | 2024-08-12T07:33:31Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-13 | - |
dc.identifier.citation | Воловик Н.І., Підвальна О.В. Застосування фітнес-йоги для навчання стресостійкості в закладах вищої освіти // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XІX Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - С. 25 - 27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65122 | - |
dc.description | 1. Воловик Наталія. Основи фітнес-йоги: навч. посіб. для студентів закладів вищ. освіти. Київ: Вид-во УДУ ім. Михайла Драгоманова, 2024. 163 с. 2. Воловик Н. Оздоровчий фітнес: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закладів. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. 297 с. 3. Воловик Н.І., Підвальна О.В. Фітнес-йога – як ефективний засіб поліпшення фізичного та ментального здоров’я молоді. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. Київ: Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. Випуск 3К (176) 24. С. 166-169. 4. Воловик Н. І., Підвальна О. В. Застосування фітнес-йоги для покращення фізичного та ментального здоров’я молоді в закладах освіти // Innovative development of science, technology and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2024. Pp. 271-274. 5. Воловик Н.І. Підвальна О.В Фітнес-йога – як ефективний засіб збереження стресостійкості у здобувачів вищої освіти. Матеріали VI Міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. Праць / За ред. Білик В.Г. Вип. 6. К.: Алатон, 2024. С. 41-43. 6. Bhavanani A. B. (2014). Diverse dimensions of Yoga. Yoga Mimamsa 46, 3–8. 10.4103/0044-0507.137846 7. Hagen, I., Skjelstad, S., & Nayar, U. S. (2023). Promoting mental health and wellbeing in schools: the impact of yoga on young people's relaxation and stress levels. Frontiers in psychology, 14, 1083028. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1083028 8. Hartley, J. E. K., & Henderson, M. (2018). Mental health promotion for young people - the case for yoga in schools. Education in the north, 25(3), 139–147. 9. James-Palmer, A., Anderson, E. Z., Zucker, L., Kofman, Y., & Daneault, J. F. (2020). Yoga as an Intervention for the Reduction of Symptoms of Anxiety and Depression in Children and Adolescents: A Systematic Review. Frontiers in pediatrics, 8, 78. https://doi.org/10.3389/fped.2020.00078 10. Khunti, K., Boniface, S., Norris, E., De Oliveira, C. M., & Nicola Shelton (2023). The effects of yoga on mental health in school-aged children: A Systematic Review and Narrative Synthesis of Randomised Control Trials. Clinical child psychology and psychiatry, 28(3), 1217–1238. https://doi.org/10.1177/13591045221136016 11. Krokstad, S., Weiss, D. A., Krokstad, M. A., Rangul, V., Kvaløy, K., Ingul, J. M., Bjerkeset, O., Twenge, J., & Sund, E. R. (2022). Divergent decennial trends in mental health according to age reveal poorer mental health for young people: repeated cross-sectional population-based surveys from the HUNT Study, Norway. BMJ open, 12(5), e057654. https://doi.org/10.1136/bmjopen-2021-057654 12. Volovyk N. I, Pidvalna O. V. Fitness-yoga – an effective means of application in physical education of students // Abstracts of I International Scientific and Practical Conference. Bilbao, Spain. 2024. Pp. 260-262. | uk_UA |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві молодь стикається з численними проблемами, пов’язаними з їхнім психічним здоров’ям та благополуччям, ситуація, яка погіршилася пандемією COVID-19, а особливо загострилася з початком війни Росії проти України. Здобувачі вищої освіти зазнають стрес, тиск через високі навчальні вимоги, очікування від батьків та суспільства загалом. Нещодавнє дослідження показало, що психічне здоров’я серед підлітків та молодих людей погіршується протягом останніх трьох десятиліть на основі національного дослідження в Норвегії. Стрес погіршує навчання. Загально відомо, що від того наскільки людина може долати стрес або запобігати йому залежить її емоційна та мотиваційна сфера. Погані навички стрес-менеджменту можуть бути основою проблем з ментальним та фізичним здоров’ям та погіршення благополуччя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | фітнес-йога | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | стресостійкість | uk_UA |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.subject | вплив | uk_UA |
dc.title | Застосування фітнес-йоги для навчання стресостійкості в закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | XІХ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10. Застосування фітнес-йоги для навчання стресостійкості в закладах вищої освіти.pdf | 573.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.