Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлизнюк, Дар'я Олегівна-
dc.date.accessioned2024-07-11T07:20:24Z-
dc.date.available2024-07-11T07:20:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБлизнюк Д. О. Розробка стратегії інфлюенсер-маркетингу для компанії "Київстар". - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64867-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: докторка філологічних наук, доцентка Шульгіна Валентина Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractВикористання інфлюенсерів, які вже мають високу довіру серед своєї аудиторії, може значно підвищити рівень лояльності до бренду, що сприятиме побудові довгострокових відносин зі споживачами. Урахування актуальних трендів і практик у сфері інфлюенсер-маркетингу допоможе компанії "Київстар" адаптуватися до швидко змінюваного ринку та залишатися на передовій позиції у своєму сегменті. Таким чином, дослідження ефективності інфлюенсер-маркетингу є ключовим елементом для розробки і реалізації сучасних маркетингових стратегій, що дозволяють досягти високих результатів у цифровому світі.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectінфлюенсериuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleРозробка стратегії інфлюенсер-маркетингу для компанії "Київстар"uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_БлизнюкДО.pdfКваліфікаційна робота5.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.