Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМусевич, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:01:49Z-
dc.date.available2024-07-09T13:01:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМусевич В. О. Використання SMM інструментів для просування молодіжних обє'днань на прикладі "Земолодіжка". - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 56с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64702-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: Стельмашов А. К.uk_UA
dc.description.abstractМолодіжне об’єднання «ЗеМолодіжка» – спільнота активної молоді, яка залучає до заходів та ініціатив молодь з кожного регіону України. Участь у молодіжному об’єднанні підвищує громадянську свідомість та допомагає молоді дізнатись більше про країну, реалізувати власний проєкт, а також познайомитись зі сферою політики. В українському контексті, можливості, які надає «ЗеМолодіжка» є необхідними, оскільки молодь вчиться працювати в команді, знаходити у собі лідерські якості, створювати принципово нові ідеї, втілювати у життя ініціативи, щоб у майбутньому змінювати країну. Саме тому, для поширення інформації про молодіжне об’єднання та ефективної комунікації з метою залучення молоді, яка поділяє принципи «ЗеМолодіжки» важливим етапом є розробка та реалізація заходів просування у соціальних мережах. Використання інструментів маркетингу у соціальних мережах може сприяти розширенню спільноти та об’єднання української молоді.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectмолодіжні організаціїuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleВикористання SMM інструментів для просування молодіжних обє'днань на прикладі "Земолодіжка"uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Мусевич В.О.pdfКваліфікаційна робота1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.