Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазур, Софія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-07-09T12:59:12Z-
dc.date.available2024-07-09T12:59:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМазур С. Ю. Розробка стратегії просування громадської організації "В єднанні - сила!" у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 63с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64699-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка філологічних наук, доцентка Боговін О.В.uk_UA
dc.description.abstractІснуючі курси й освітні матеріали щодо маркетингу у соціальних мережах переважно спрямовані на потреби бізнесу та корпорацій, орієнтуючись на комерційний успіх та прибутковість. У той час, як громадські організації мають власні унікальні потреби та цілі, які можуть вимагати специфічного підходу до стратегій просування у соціальних мережах. Наприклад, некомерційні організації мають окрему цільову аудиторію як донори або грантодавці, до яких також мають комунікувати. Тому розробка стратегії просування громадської організації у соціальних мережах стає важливим завданням. Враховуючи особливості та цінності громадських організацій, специфіку діяльності й часто обмеженість бюджету на рекламні кампанії, необхідно створити ефективні та етичні стратегії, спрямовані на залучення уваги, підтримку та мобілізацію аудиторії через соціальні мережі.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectволонтерська організаціяuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.titleРозробка стратегії просування громадської організації "В єднанні - сила!" у соціальних мережахuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Мазур С.Ю..pdfКваліфікаційна робота4.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.