Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64262
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федчук, Лілія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Волкотруб, Галина Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Fedchuk, Liliia Ivanovna | - |
dc.contributor.author | Wolkotrub, Halyna Yosypivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T12:13:06Z | - |
dc.date.available | 2024-06-19T12:13:06Z | - |
dc.date.issued | 2024-04 | - |
dc.identifier.citation | Федчук Л., Волкотруб Г. Науково-методичні основи вироблення в студентів-іноземців уміння усувати двозначніть у реченнях із займенниками. Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць / за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук ; Навчально-методичний інститут міжнродного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. Київ, 2024. Вип 17. С. 177–185. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64262 | - |
dc.description | Волкотруб Г. Й. Практична стилістика української мови : навчальний посібник. Тернопіль : Підручники і посібники, 2011. 256 с. Кочан І. М., Токарська А. С. Культура рідної мови : збірник вправ і завдань. Львів : Світ, 1996. 232 с. Куляс П. П. Типологія помилок : підручник-монографія. Київ : Вид-во Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова, 2015. 463 с. Скуратівський Л. В. Пізнавальні завдання з української мови : посібник для вчителя. Київ, 1987. 144 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У публікації пропонується науково-методичний інструментарій для уникнення такої поширеної мовленнєвої помилки, як двозначність у реченнях із займенниками він, вона, воно, вони, який, котрий, себе, свій. З’ясовано лінгвістичну природу та причини виникнення помилки цього типу, наведено приклади неправильно побудованих речень та розроблено способи усунення мовленнєвих недоліків. | uk_UA |
dc.description.abstract | The proposed publication offers a scientific and methodological toolkit for understanding such a common speech error as ambiguity in a sentence with pronouns: the linguistic nature and causes of this type of error are clarified; concrete examples of incorrectly constructed sentences are given and methods of eliminating speech defects in them are demonstrated. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | культура мовлення | uk_UA |
dc.subject | правильність мовлення | uk_UA |
dc.subject | норми української літературної мови | uk_UA |
dc.subject | типові мовленнєві помилки | uk_UA |
dc.subject | займенники | uk_UA |
dc.subject | редагування | uk_UA |
dc.subject | speech culture | uk_UA |
dc.subject | correct speech | uk_UA |
dc.subject | norms of the Ukrainian literary language | uk_UA |
dc.subject | typical speech errors | uk_UA |
dc.subject | pronouns | uk_UA |
dc.subject | editingе | uk_UA |
dc.title | Науково-методичні основи вироблення в студентів-іноземців уміння усувати двозначніть у реченнях із займенниками. | uk_UA |
dc.title.alternative | Scientific-methodological foundations of foreign students' ability to eliminate ambiguity in sentences with pronouns | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Науково-методичні основи.pdf | 156.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.