Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПатруль, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-06-18T08:58:16Z-
dc.date.available2024-06-18T08:58:16Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.identifier.citationПатруль М.В. Проблема особистісно-професійних якостей майбутніх фахівців авіаційних спеціальностей у психологічній науці // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 02-05 квітня 2024 р.) / [ред. кол.: Н.І.Мельник, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2024. – С.360-364uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64196-
dc.descriptionБарановська Л. Авіаційний ВНЗ: освітнє середовище університету як детермінанта якості професійної підготовки студентів // Вісник Льотної академії: Кропивницький, 2017. – С. 18-24. 2. Глушаниця Н. В. Формування іншомовної професійно- комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». – К., 2013- 19с. 3. Зюрин Е. А. Ефективність формування психофізичної стійкості до професійної діяльності операторів складних систем управління засобами фізичної культури (на прикладі льотного складу) - Одеса: АТ БАХВА, 2011. - № 1 (2). – С. 33–37 4. Керницький О. М. Методика формування психологічної готовності курсантів-льотчиків до льотної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – Х., 2005. – 19 с. 5. Лаврухіна Т. В. Формування ключових компетентностей майбутніх авіаційних диспетчерів як умова готовності до професійної діяльності – К. : КНУ ім. Т. Шевченко, 2012. – С. 168-174. 6. Людський фактор у системі збереження льотної придатності авіаційної техніки : навч. посіб. / В. І. Бурлаков, Ю. П. Пучков, О. В. Попов та ін. – К. : НАУ, 2018. – 112 с. 7. Плачинда Т. С. Професійна підготовка майбутніх авіаційних фахівців: зарубіжний і вітчизняний досвід та шляхи підвищення якості : монографія / Кіровоград, 2014. 534 с. 8. Стандарт вищої освіти бакалавра за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» галузі знань 27 «Транспорт» затверджено та введено в дію Наказом МОН України від 18.11.2020 р. № 1436. 9.Харченко В. П. Автоматизація процесів професійного відбору авіаційного персоналу цивільної авіації / Вісник НАУ. – № 2. – К. : «НАУ-друк», 2006. – С. 30–37uk_UA
dc.description.abstractЛюдський фактор в авіації відіграє ключову роль в забезпеченні безпеки польотів. Світова статистика авіаційних катастроф спричинена людським фактором, який включає помилки екіпажу, необережність пілотів, недотримання процедур чи відхилення від стандартів безпеки - становить близько 80% [6]. Для запобігання авіаційним катастрофам, пов'язаним з людським фактором, важливим є професійна підготовка авіаційних фахівців, регулярне підвищення кваліфікації, тренування екіпажів в екстремальних умовах, використання сучасних методів навчання та оцінки здатності до прийняття рішень в небезпечних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectособистісно-професійні якостіuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectавіаційних спеціальностейuk_UA
dc.subjectобраз "Я-професійний"uk_UA
dc.subjectпрофесійно важливі якостіuk_UA
dc.subjectпредставники ризикових професійuk_UA
dc.titleПроблема особистісно-професійних якостей майбутніх фахівців авіаційних спеціальностей у психологічній науціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc37.013.32: 159.98 (043.2)uk_UA
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Патруль_361-365.pdf308.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.