Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВржесневська, Г.І.-
dc.contributor.authorЗахарчук, І.Р.-
dc.contributor.authorМатієнко-Купріянов, В.І.-
dc.date.accessioned2024-06-17T11:52:53Z-
dc.date.available2024-06-17T11:52:53Z-
dc.date.issued2020-06-18-
dc.identifier.citationВржесневська Г.І., Захарчук І.Р., Матієнко-купріянов В.І. Філософсько-антропологічний базис педагогіки фізичних зусиль і рухової активності // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XV Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - С. 32 - 34.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64113-
dc.description.abstractРозглядаючи педагогіку фізичних зусиль і рухової активності як особливу специфічну форму педагогіки, в контексті загального антропогенезу людини, в діяльнісному аспекті, ми також зобов'язані бачити перспективи її впливів за межами часових рамок – навчання студента у вищому навчальному закладі. Безпосередній вплив і післядії фізичних навантажень на стан функціональних систем нашого організму обмежено певним часовим діапазоном. Саме тому вони повинні досить регулярно повторюватися. Наскільки людина готова до регулярних тренувань, до такої витратної (за часом і зусиллям) постійної праці? І тут виникають проблеми філософського характеру – світогляд і життєтворчість. Розуміння кінцевості свого існування може викликати (і періодично викликає) у людини почуття приреченості і, відповідно, депресивний стан. Можливо, саме тому в педагогіці, пов'язаної з фізичними зусиллями і «тілесністю», традиційно ігнорується спроба розглянути по-справжньому довготривалі тілесні перспективи особистості. У людини періодично, в різні вікові періоди, виникають моменти, коли він болісно відчуває кінцевість, а значить і безглуздість свого існування – буття.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectфілософсько-антропологічний базисuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectфізичні зусилляuk_UA
dc.titleФілософсько-антропологічний базис педагогіки фізичних зусиль і рухової активностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:XV Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13. Філософсько-антропологічний базис.pdf353.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.