Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, Дар`я Олександрівна-
dc.contributor.authorTkachuk, Daria Oleksandrivna-
dc.contributor.authorКрижанівська, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorKryzhanivska, Maryna Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2024-06-08T08:21:54Z-
dc.date.available2024-06-08T08:21:54Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationТкачук Д., Крижанівська М. Вплив вітру на пілотування безпілотними літальними апаратами//Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей XXIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63792-
dc.description1. Ostroumov I.V., Ivashchuk O. Risk of mid-air collision estimation using minimum spanning tree of air traffic graph. Paper presented at the CEUR Workshop Proceedings of the 2st International Workshop on Computational & Information Technologies for Risk-Informed Systems CITRisk-2021. 2022. № 3101. P. 322-334. 2. Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S. Risk Assessment of Mid-air Collision Based on Positioning Performance by Navigational Aids. 2020 IEEE 6th International Conference on Methods and Systems of Navigation and Motion Control (MSNMC). 2020. P. 34-37. https://doi.org/10.1109/MSNMC50359.2020.9255506. 3. Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S., Kyzymchuk O. Estimation of Geodetic Altitude from Barometric One with Actual Meteorological Aerodrome Report Data. 2022 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). 2022. P. 375-378. https://doi.org/10.1109/ACIT54803.2022.9913147. 4. Харченко В.П., Остроумов I.В. Авіоніка. Київ: НАУ, 2013. 281c. ISBN: 978-966-598-573-0. 5. Теорія і практика застосування безпілотних літальних апаратів (дронів). UA Dynamics. 2022. 127 с.uk_UA
dc.description.abstractДослідження показують, що сильний вітер може значно впливати на поведінку та стабільність БПЛА, змінюючи їхню траєкторію та швидкість. Ефективне управління БПЛА в умовах вітру вимагає розробки адаптивних алгоритмів навігації та автопілоту для компенсації впливу вітру на польотний процес.uk_UA
dc.description.abstractStudies show that strong winds can significantly affect the behavior and stability of UAVs, changing their trajectory and speed. Effective UAV control in windy conditions requires the development of adaptive navigation algorithms and an autopilot to compensate for the impact of wind on the flight process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвітерuk_UA
dc.subjectwinduk_UA
dc.subjectпогодні умовиuk_UA
dc.subjectweather conditionsuk_UA
dc.subjectаеродинамічні характеристикиuk_UA
dc.subjectaerodynamic characteristicsuk_UA
dc.subjectобледенінняuk_UA
dc.subjecticinguk_UA
dc.subjectвидимістьuk_UA
dc.subjectvisibilityuk_UA
dc.subjectрельєф, повітря, підвітряний роторuk_UA
dc.subjectterrainuk_UA
dc.subjectповітряuk_UA
dc.subjectairuk_UA
dc.subjectпідвітряний роторuk_UA
dc.subjectleeward rotoruk_UA
dc.titleВплив вітру на пілотування безпілотними літальними апаратамиuk_UA
dc.title.alternativeWind influence on piloting unmanned aerial vehiclesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ.Аеронавігація

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук_Д_О.pdf207.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.