Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРека, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2024-05-27T10:31:54Z-
dc.date.available2024-05-27T10:31:54Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.identifier.citationРека А.О. Система обробки сигналів датчика кутової орієнтації. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня Магістр за спеціальністю 151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 144 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63503-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., доцент кафедри аерокосмічних систем управління, Безкоровайний Юрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractІсторія безпілотних літальних апаратів (БПЛА) почалася в 1899 році, коли Нікола Тесла сконструював і представив громадськості перший у світі радіокерований корабель. Зараз дрони стрімко розвиваються в багатьох сферах. Вони широко використовуються у війську, в основному для повітряної розвідки, як тактичної, так і стратегічної. Безпілотні літальні апарати класу «міні» та «мікро» все частіше використовуються в бойових діях на рівні взводу та відділення для термінового збору інформації типу «що на горі», тобто для вирішення завдань військової розвідки. Перспективним напрямком їх застосування є вирішення задач ройового складання. Безпілотники також використовуються для наведення вогню по наземних цілях і ураження. Безпілотні літальні апарати (БПЛА) завжди були надбанням військових, але останнім часом такі їх представники, як квадрокоптери, також завойовують своє місце в різних сферах цивільного життя. Щодня людство знаходить їм нові застосування, тим самим домагаючись певних удосконалень помічників польоту. Дронам пророкують долю мобільних телефонів, тобто в найближчому майбутньому вони можуть стати незамінною річчю в нашому житті. Це пояснюється насамперед його відносно низькою вартістю, простотою управління, низькими експлуатаційними та експлуатаційними витратами тощо. Щоб не повторюватися багато разів, розглянувши кожну сферу використання, можна подумки додати фразу «Переваги використання полягають у значному зниженні вартості, ефективності та актуальності отриманих даних». Сьогодні розвиток сучасних технологій все більше вимагає кількісно інших вимірювальних систем, необхідних для визначення параметрів руху та напрямку об'єктів у просторі. Ці вимоги включають зменшення ваги та габаритів, що є пріоритетним завданням. Мікромеханічні чутливі елементи, порівняно з традиційними механічними або оптичними гіроскопами, хоча вони мають багато переваг, мають низьку точність, оскільки вони існують сьогодні, вони часто використовуються як засоби резервування та запитують додаткову інформацію про рух об'єкта. Тому для їх використання в навігаційних системах необхідно передбачити засоби виправлення сукупно ефективних помилок після інтеграції. Об’єднання даних з багатьох різних джерел (магнітометрів, супутникових навігаційних систем, радіо та гідролокаторів), у свою чергу, вимагає створення складних алгоритмів, які спільно обробляють дані для розрахунку керуючого напрямку, щоб якомога точніше визначити основні параметри навігації. Існує велика робота, спрямована на вирішення складних задач, вирішення похибок моделювання мікромеханічних чутливих елементів, а також їх ефективного калібрування. Проте підвищення точності системи позиціонування на основі чутливих мікромеханічних елементів не втрачає своєї актуальності. Поставлене завдання дослідження та підвищення точності шляхом оптимізації алгоритму розрахунку кута орієнтації, використання апаратних фільтрів та використання алгоритму Себастьяна Мазвіка для компенсації систематичних та випадкових похибок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectБПЛАuk_UA
dc.subjectкутова орієнтаціяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectакселерометрuk_UA
dc.subjectгіроскопuk_UA
dc.subjectмагнітометрuk_UA
dc.subjectдатчикuk_UA
dc.subjectмікроконтролерuk_UA
dc.titleСистема обробки сигналів датчика кутової орієнтаціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ 2023 151 Река Андрій Олександрович.pdfкваліфікаційна робота з пояснювальною запискою1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.