Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKudzinovska, Inna Pavlivna-
dc.contributor.authorTrofymenko, Viktoriya Igorivna-
dc.contributor.authorКудзіновська, Інна Павлівна-
dc.contributor.authorТрофименко, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-05-13T06:41:05Z-
dc.date.available2024-05-13T06:41:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKudzinovska I.P., Trofymenko V.I. Еvaluation of students' mathematics academic achievements in the conditions of distance learning during the war: problems and recommendations // European Humanities Studies: State and Society. Issue 4, 2022. (Poland – Ukraine). P. 125-139.uk_UA
dc.identifier.issn2450-6486-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63399-
dc.description1. Закон України “Про вищу освіту” [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text. 2. Кудзіновська І., Трофименко В. Використання візуальних технічних засобів для дистанційного навчання математичних дисциплін // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІI: Якісні дослідження для покращення життя людини: XIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квітня 2022 р.: тези доп. – Конін – Ужгород – Перемишль: Посвіт, 2022. – С. 59-61. 3. Вембер В.П., Бучинська Д.Л. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі // Освітологічний дискурс, 2016, № 1 (13). С. 19-29. 4. Новицька Л., Левчук О. Тести як ефективний інструмент контролю знань студентів в процесі вивчення вищої математики // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Зб. наук. праць, випуск 1 (42). 2018. – С. 164-167.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the peculiarities of conducting classes in mathematical disciplines in institutions of higher education under martial law. The advantages and disadvantages of synchronous and asynchronous modes of conducting classes are considered, suggestions are made regarding their combination in the educational process, as well as regarding the use of software and technical means of learning and the features and methods of evaluating educational achievements of students.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості проведення занять з математичних дисциплін у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану. Розглянуто переваги та недоліки синхронного та асинхронного режимів проведення занять, подано пропозиції щодо їх поєднання у освітньому процесі, а також щодо використання програмних і технічних засобів навчання та особливостей і методик оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Publishing / Międzynarodowe Wydawnictwouk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectmathematical disciplinesuk_UA
dc.subjectsynchronous and asynchronous modes of classesuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectматематичні дисципліниuk_UA
dc.subjectсинхронний та асинхронний режими проведення занятьuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleЕvaluation of students' mathematics academic achievements in the conditions of distance learning during the war: problems and recommendationsuk_UA
dc.title.alternativeОцінювання навчальних досягнень студентів з математики в умовах дистанційного навчання під час війни: проблеми та рекомендаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.4uk_UA
dc.identifier.doi10.38014/ehs-ss.2022.4.09-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри вищої математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття В умовах воєнного стану.pdfОцінювання в умовах воєнного стану730.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.