Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвчар, Ярослав Вікторович-
dc.date.accessioned2024-04-10T11:29:55Z-
dc.date.available2024-04-10T11:29:55Z-
dc.date.issued2023-06-22-
dc.identifier.citationОвчар Я.В. Визначення параметрів балочного акселерометра, в якому усунена синхронізація частот. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня Бакалавр за спеціальністю 151 Автоматизація та комп'ютерно - інтегровані технології. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63069-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: професор кафедри аерокосмічних систем управління, Чіковані Валерій Валеріанович.uk_UA
dc.description.abstractДиференціальний балочний акселерометр є важливим пристроєм, який використовується для вимірювання прискорень у різних відносних системах координат. Він є критично важливим для навігаційних систем, космічних апаратів, авіаційної техніки та інших застосувань, де потрібні точні виміри прискорень. Однак, існують певні проблеми, пов'язані з синхронізацією частот у традиційних балочних акселерометрах, що можуть вплинути на точність вимірювання. Синхронізація частот є важливим аспектом для досягнення правильних результатів, але може бути складною задачею через вплив зовнішніх факторів, таких як шум та перешкоди. Цей дипломний проект має на меті вивчення та визначення параметрів диференціального балочного акселерометра з усунутою синхронізацією частот. Основна ідея полягає в тому, що замість синхронізації частоти використовується новий підхід, який дозволяє зменшити вплив шуму та перешкод на точність вимірювань. Для досягнення цієї мети, буде проведений теоретичний аналіз та моделювання диференціального балочного акселерометра з використанням сучасних методів та алгоритмів обробки сигналів. Дослідник також планує провести експериментальні вимірювання з метою зібрати реальні дані та порівняти їх з результатами моделювання. Очікується, що результати цього дослідження допоможуть визначити оптимальні параметри диференціального балочного акселерометра з усунутою синхронізацією частот. Це може привести до поліпшення точності вимірювання прискорення та забезпечення надійності в різних областях застосування. Висновки цього дослідження матимуть практичне значення для розробників та виробників балочних акселерометрів, які прагнуть поліпшити продуктивність своїх пристроїв. Крім того, ці результати можуть бути використані в наукових дослідженнях, де точність вимірювання прискорення важлива для отримання достовірних результатів. Таким чином, даний дипломний проект пропонує новий підхід до визначення параметрів диференціального балочного акселерометра з усунутою синхронізацією частот. Його ціллю є покращення точності вимірювання прискорення та надання рекомендацій для подальшого вдосконалення таких пристроїв у майбутньому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectбалочний акселераторuk_UA
dc.subjectсинхронізація частотuk_UA
dc.subjectточністьuk_UA
dc.subjectдіапазонuk_UA
dc.subjectчутливістьuk_UA
dc.subjectприскоренняuk_UA
dc.titleВизначення параметрів балочного акселерометра, в якому усунена синхронізація частотuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ 151 2023 Овчар Ярослав Вікторович (1).pdfкваліфікаційна робота з пояснювальною запискою722.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.