Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62837
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудзіновська, Інна Павлівна | - |
dc.contributor.author | Трофименко, Вікторія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Олійник, Олег Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-22T07:55:31Z | - |
dc.date.available | 2024-03-22T07:55:31Z | - |
dc.date.issued | 2024-01-30 | - |
dc.identifier.citation | Кудзіновська І. П., Трофименко В. І., Олійник О. П. Оцінювання знань студентів з математичних дисциплін у контексті академічної доброчесності. Наука, освіта, технології та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 січня 2024 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2024. Ч. 1. С. 34-36. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62837 | - |
dc.description | 1. Inna Kudzinovska, Viktoriya Trofymenko Evaluation of students’ mathematics academic achievements in the conditions of disnance learning during the war: problems and recommendations. European Humanities Studies: State and Society. 2022. Issue 4. P. 125-139. DOI: https://doi.org/10.38014/ehs-ss.2022.4.09. 2. Всеукраїнське дослідження використання ШІ у шкільній освіті. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2023/12/20/Vseukranske.doslidzhennya.vykorystannya.20.12.2023.pdf. 3. Лукашова Т., Друшляк М. Штучний інтелект як засіб розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики. Фізико-математична освіта. 2023. Том 38. № 5. С. 18-25. DOI: 10.31110/2413-1571-2023-038-5-003. 4. Кудзіновська І. П, Трофименко В. І., Олійник О.П. Використання елементів STEM-освіти у викладанні теорії ймовірностей та математичної статистики майбутнім фахівцям з транспортних технологій та логістики. Наукові записки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2023. Серія: Педагогічні науки. Вип. 211. С. 302-307. DOI: 10.36550/2415-7988-2023-1-211-302-307. | uk_UA |
dc.description.abstract | Черговим викликом, що постав перед викладачами у площині об’єктивного оцінювання знань студентів, стала поява у вільному доступі мережі Інтернет інтелектуального асистента ChatGPT (Generative Pre-trained Transformer), який використовує нейронні мережі та машинне навчання для створення відповідей на запитання та стрімко набирає популярності. Основною проблемою студентів з низьким рівнем знань з математичних дисциплін є те, що вони не здатні критично проаналізувати згенероване чат-ботом розв’язання і виявити його помилки. Вирішення проблеми об’єктивного оцінювання знань студентів у контексті запобігання використанню студентами штучного інтелекту під час контрольних заходів автори вважають необхідність розробки нетипових завдань для усіх видів контролю знань, впровадження елементів STEM-освіти, які вимагають від студентів креативного підходу до виконання завдань, та підвищують мотивацію студентів до вивчення математичних дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Центр фінансово-економічних наукових досліджень | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | наукові ідеї та механізми реалізації у 2 ч.;Ч. 1 | - |
dc.subject | оцінювання знань | uk_UA |
dc.subject | математичні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | ChatGPT | uk_UA |
dc.title | Оцінювання знань студентів з математичних дисциплін у контексті академічної доброчесності | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.4 | uk_UA |
Appears in Collections: | Тези наукових конференцій кафедри вищої математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кудзіновська_тези_30.01.2024.pdf | НОТС_Полтава_30.01.2024_34-36 | 184.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.