Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемус, Анастасія Олександрівна-
dc.contributor.authorDemus, Anastasiya-
dc.date.accessioned2024-03-13T06:15:15Z-
dc.date.available2024-03-13T06:15:15Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationДемус А.О. Діджиталізація процесу обслуговування клієнтів в ланцюгах постачання міжнародної логістичної компанії.– Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП "Глобальна логістика та управління ланцюгами постачання". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 120 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62571-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: проф. Гриценко С.І.uk_UA
dc.description.abstractВ теоретичному розділі кваліфікаційної роботи було досліджено сутність понять «діджиталізації» та «ланцюга постачання», принципи діджиталізації логістичних процесів, а також інструменти діджиталізації логістичних процесів в ланцюгах постачання. В аналітичному розділі кваліфікаційної роботи був проведений аналіз ролі цифрової трансформації для економіки України, процесів діджиталізації логістичних компаній, а також аналіз стану та перспектив діджиталізації діяльності логістичної компанії Hegelmann Group. В проєктному розділі кваліфікаційної роботи були розроблені концептуальні засади діджиталізації процесу обслуговування клієнтів та побудована модель діджиталізації процесу обслуговування клієнтів в ланцюгах постачання міжнародної логістичної компанії. Також були надати рекомендації щодо вдосконалення діджиталізації процесу обслуговування клієнтів для логістичної компанії Hegelmann Group та проведені розрахунки економічного ефекту від проєктних пропозицій. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендуються використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.uk_UA
dc.description.abstractIn the theoretical chapter of the qualification work, the essence of the concepts of "digitalization" and "supply chain", principles of digitalization of logistics processes, as well as tools of digitalization of logistics processes in supply chains were investigated. In the analytical chapter of the qualification work, an analysis of the role of digital transformation for the economy of Ukraine, processes of digitalization of logistics companies, as well as an analysis of the state and prospects of digitalization of the logistics company Hegelmann Group was carried out. In the project chapter of the qualification work, the conceptual principles of the digitalization of the customer service process of a logistics company were developed and a model of the digitalization of the customer service process in the supply chains of an international logistics company was built. Recommendations for improving the digitalization of the customer service process for the logistics company Hegelmann Group were also provided, and calculations of the economic effect of the project proposals were carried out. Materials of the thesis are recommended for use during scientific research, in the educational process and in the practical work of specialists of logistics departments.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectпроцес обслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectланцюг постачанняuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectdigitizationuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectcustomer service processuk_UA
dc.subjectsupply chainuk_UA
dc.subjectlogistics companyuk_UA
dc.titleДіджиталізація процесу обслуговування клієнтів в ланцюгах постачання міжнародної логістичної компаніїuk_UA
dc.title.alternativeDigitization of the customer service process in the supply chains of an international logistics companyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2023_073.4_Демус .pdfкваліф.робота2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.